Total Management myytiin

Webmasterien keltainenpörssi. Verkkopalvelut, domainit, mutta myös esim kannettavasi. Asunnot voit myydä muualla!

Total Management myytiin

ViestiKirjoittaja vns » To Heinä 05, 2007 9:39

http://www.talentum.com/doc.te?f_id=1196614

Ihan kiinnostava uutinen. Itse kuvittelin Total Managementin liikevaihdon jostain syystä paljon pienemmäksi. Oliskohan niiltä jossain vaiheessa tulossa uusi Habanero tai Tradedoubler ja mitäköhän konkreettista nuo kuvaillut muutokset tuovat? :wink:
Käyttäjän avatar
vns

ViestiKirjoittaja moleskine » To Heinä 05, 2007 17:03

Sisälukutaitoni varmaan prakaa näin kesällä, mutta missä tuossa jutussa mainittiin Total Managementin liikevaihto?
moleskine

ViestiKirjoittaja vns » To Heinä 05, 2007 17:53

moleskine kirjoitti:Sisälukutaitoni varmaan prakaa näin kesällä, mutta missä tuossa jutussa mainittiin Total Managementin liikevaihto?

Joo, my bad. Niillä on kuitenkin ~5 Milj. EUR liikevaihto.Lähde: http://mediamyynti.talentum.fi/media/pd ... 1_2007.pdf

Lukikohan aamun hesarissa moinen tai sitten luin kummatkin jutut huolimattomasti. Tietysti myös ostohinnoista saa osviittaa liikevaihdosta riippuen millanen yritys on kyseessä.
Käyttäjän avatar
vns

ViestiKirjoittaja moleskine » To Heinä 05, 2007 18:39

vns kirjoitti:Joo, my bad. Niillä on kuitenkin ~5 Milj. EUR liikevaihto.

No proplem :)

Itseasiassa veikkaisin liikevaihdon tässä tapauksessa olevan vähän väärä mittarit toimintaa kuvaamaan, koska tuohon liikevaihtoonhan kuuluu mitä todennäköisimmin asiakkaiden kampanjoista Googlelle maksetut rahat, jotka sitten TM läpilaskuttaa omilta asiakkailtaan.

Tuo TM:n toiminta on aikalailla hyvin verrattavaa vaikka mainostoimistoihin, joissa myyntikate on the tunnusluku (eli liikevaihdosta on puhdistettu läpilaskutus). Veikkaukseni on, että TM:llä tämä myyntikate on huomattavasti pienempi kuin liikevaihto, jollen ehkä jossain tasolla 1,7 - 2,6 Meur (en ole varma, että onkohan edes tuotakaan, koska tuosta henkilöluvusta ei oikein saa selvää ovatko henkilöt FTE:tä vai onko joukkoon laskettu kaikki osa-aikaiset apuritkin :) )
moleskine

ViestiKirjoittaja jocceri » To Heinä 05, 2007 20:07

jocceri

ViestiKirjoittaja JuhaS14 » To Heinä 05, 2007 21:37

Mä taas oon kuvitellut että niiden liikevaihto on huomattavasti isompi. Mun mielestä 5 milj euroa kuullostaa melko pieneltä liikevaihdolta kun tuttavan 3 henkilön kukkakaupallakin on jo miljoonan liikevaihto.
JuhaS14

ViestiKirjoittaja moleskine » To Heinä 05, 2007 22:43

Kappas, arvioini meni näköjään vähän alakanttiin - tuohan näyttää ihan bisnekseltä :)
moleskine

Paluu Osta & Myy