Projekti: RP-Team!

Esittele verkkopalvelusi. Kaikki hyvät konseptit ja ideat tänne. Ja huonot?

Projekti: RP-Team!

ViestiKirjoittaja JuhaS14 » Ke Marras 08, 2006 12:19

www.rpteam.net

Noniin, nyt on aika aloittaa projekti RP-Team josta puhuinkin jo tuolla: http://www.optimointi.com/foorumi/viewtopic.php?t=363 .

Eli projektin ideana on se, että katsomme miten muutokset vaikuttavat saitin kävijämääriin, olen nyt ottanut muutamia päiviä dataa kyseisestä saitista ja data näyttää tältä:

Kuva

Kuva

Avainsanoiksi "asiakas" haluaisi saitille optimoitavan seuraavat:

Andörja
Engenes
merikalastusta Norjassa
ruijanpallas
merikalastus Norjassa
Norjan kalastus
kalastus Norjassa
kissakala
merikissa
turska
sei
Norja
Andörja Adventures
Andörja Havfiskesenter
merikalastuskeskus.

Noista laskin suoraan pois sanan Norja ja lisäsin muutaman lauseen/sanan:

Vetouistelu
Kalaan Norjaan

Tarkoitus on uudistaa sivut kokonaan ulkoasultaan, koodiltaan ja optimoinniltaan ja ensimmäinen vaihe on että lisään sivut strategisesti oikeisiin paikkoihin.

Lisäsin linkin sivuille:

www.heittokalastus.info ja www.gamecollectors.info kolmena linkkinä: Ruijan Palli Team / Merikalastus Norjassa / Kalastus Norjassa

Foorumiprofiilini sivuille: www.dnsf.org www.optimointi.com www.kalassa.net www.gamecollectors.info www.heittokalastus.info

Dmozhen olisin lisännyt, mutta valitettavasti linkin lisääminen on poissa käytöstä.

Pyydänkin jos Nico antaisi vähän projektille vetoapua linkkaamalla samalla tavalla myös Kalastajat.comiin ja toki muuallekin saa linkkiä linkata. :) Uusille sivuille tulee kyllä Kalastajat.comin linkki :)

Ehdottakaa myös ihmeessä muita paikkoja jonne linkki kannattaisi lisäät.

Nyt alan väkertämään uutta ulkoasua / sivustoa, laitan tänne shotteja tilastoista missä mennään ja miten mennään vähintään kerran viikossa.
JuhaS14

ViestiKirjoittaja JuhaS14 » Ke Marras 08, 2006 12:26

Kommentoikaa vapaasti!
JuhaS14

ViestiKirjoittaja Bemmu » To Marras 09, 2006 11:35

Kirjoita joku jännä uutinen niin saan taas tekosyytä kerro.fi-linkitykseen :)
Bemmu

ViestiKirjoittaja nico » To Marras 09, 2006 12:23

Minä voin lisätä dmoz:iin. Olen kalastus -osion toimittaja :-)

P.S. Olisin hieman varovainen noiden linkkien kanssa. Tuo tapa että on samalla sivulla useita linkkejä samaan kohteeseen eri tekstillä ei vaikuta ihan oikealta tavalta. Vähän spämmin vivahteita eikä ainakaan näytä kovin järkevältä.
Käyttäjän avatar
nico
Admin

ViestiKirjoittaja JuhaS14 » To Marras 09, 2006 12:27

nico kirjoitti:Minä voin lisätä dmoz:iin. Olen kalastus -osion toimittaja :-)

P.S. Olisin hieman varovainen noiden linkkien kanssa. Tuo tapa että on samalla sivulla useita linkkejä samaan kohteeseen eri tekstillä ei vaikuta ihan oikealta tavalta. Vähän spämmin vivahteita eikä ainakaan näytä kovin järkevältä.

Hmm. Mielenkiintoista, toisaalta voidaanko ne tulkita spämmiksi jos ne selkeästi johtavat kuitenkin siihen mitä linkissä lukee? Kaksipiippuinen juttu: Omissa testeissäni ovat kuitenkin selkeästi tuonneet liikennettä enemmän.

Hieno juttu että saadaan Dmozhen.

Tosiaan ulkoasu alkaa hahmottua. Ja tällä viikolla saadaan varmaan vielä uutta ulkoasua maisteltavaksi.
JuhaS14

Paluu Verkkopalveluita