shovi kirjoitti:...tai voitte saada bannia. Itsellä kävi vahinko, kun yksi kirjoitukseni nousi kolmannen sivun puoliväliin hakukoneoptimointi-sanalla, vaikken edes tehnyt sille mitään. Tajusin vasta, kun sivu oli poistunut kokonaan indeksistä, että mullahan oli täältä optimointi.comista linkki sigussa siihen, lisäksi pari samanlaista footer-linkkiä matkapuhelininfosta ja dvdplazalta. Ei hyvä. Kaikki linkit ei voi olla avainsanalinkkejä
JuhaS14 kirjoitti:shovi kirjoitti:...tai voitte saada bannia. Itsellä kävi vahinko, kun yksi kirjoitukseni nousi kolmannen sivun puoliväliin hakukoneoptimointi-sanalla, vaikken edes tehnyt sille mitään. Tajusin vasta, kun sivu oli poistunut kokonaan indeksistä, että mullahan oli täältä optimointi.comista linkki sigussa siihen, lisäksi pari samanlaista footer-linkkiä matkapuhelininfosta ja dvdplazalta. Ei hyvä. Kaikki linkit ei voi olla avainsanalinkkejä
Yleensä sivut eivät poistu kokonaan indeksistä, joten veikkaisin, että jotain muuta tuossa taustalla. Ne saavat ainoastaan "manuaalifiltteriä".
site:www.sundomain.com/sivu/ auttaa näyttämään löytyykö ees. ko sivua indeksistä.
shovi kirjoitti:JuhaS14 kirjoitti:shovi kirjoitti:...tai voitte saada bannia. Itsellä kävi vahinko, kun yksi kirjoitukseni nousi kolmannen sivun puoliväliin hakukoneoptimointi-sanalla, vaikken edes tehnyt sille mitään. Tajusin vasta, kun sivu oli poistunut kokonaan indeksistä, että mullahan oli täältä optimointi.comista linkki sigussa siihen, lisäksi pari samanlaista footer-linkkiä matkapuhelininfosta ja dvdplazalta. Ei hyvä. Kaikki linkit ei voi olla avainsanalinkkejä
Yleensä sivut eivät poistu kokonaan indeksistä, joten veikkaisin, että jotain muuta tuossa taustalla. Ne saavat ainoastaan "manuaalifiltteriä".
site:www.sundomain.com/sivu/ auttaa näyttämään löytyykö ees. ko sivua indeksistä.
Nimenomaan koko sivu poistunut indeksistä. Tässä oli kyseessä hxxp://www ideacafe fi/blogi/hakukoneoptimointi-ja-avainsanat. Muut sivut rankkaa ihan entiseen tapaan.
rewrite kirjoitti:Eipä se google ole moksiskaan tuleeko sulla saman saitin sigusta 2000 vai 2 linkkiä. Itse ainakin olen
linkbaitannut samana päivänä backlinkit sitewidenä kolmeenkin suureen saittiin(linkit ei mitään sigu linkkejä siis), eikä ole vielä tullut delistiä.
rewrite kirjoitti:Eipä sulle mitään delistiä ole tullut. Noita sattuu harvasenpäivä. Itse uppasin just uudet saitit
ja 2 päiväs rankkasin indexissä jo ihan hyvillä sanoilla. Parinpäivän jälkeen oli kaikki sivut "delisted".
2 päivää myöhemmin ne alko tuleen takas indexiin.
shovi kirjoitti:rewrite kirjoitti:Eipä sulle mitään delistiä ole tullut. Noita sattuu harvasenpäivä. Itse uppasin just uudet saitit
ja 2 päiväs rankkasin indexissä jo ihan hyvillä sanoilla. Parinpäivän jälkeen oli kaikki sivut "delisted".
Paitsi että tässä tapauksessa sivu oli 12 päivää pois indeksistä ja tippui sen jälkeen sijalta 31 sijalle 68.
rewrite kirjoitti:shovi kirjoitti:rewrite kirjoitti:Eipä sulle mitään delistiä ole tullut. Noita sattuu harvasenpäivä. Itse uppasin just uudet saitit
Paitsi että tässä tapauksessa sivu oli 12 päivää pois indeksistä ja tippui sen jälkeen sijalta 31 sijalle 68.
No mitäs veikkaat, että sait jonkun penaltyn vai? Mä veikkaan että et. Anyhow, nää on kaikki veikkauksia, jos joku meistä
tuntisi googlen yhtä hyvin kuin oman vaimonsa vittumaisen äänen, niin veikkaan että se olisi sinkkuna paremmilla laitumilla,
eikä kasvattamassa täällä 10 muun IM nörtin kanssa omaa SEO Expertti pippeliään.
shovi kirjoitti:Mä en veikkaa mitään, vaan mä tiedän että Google bännäs mun saitin kun mä kirjotin kriittisesti Googlen verkkovastaavien keskusteluryhmään. Lisäks mä aion tehdä kostoks 100 mfa-saittia päivässä ja ottaa hakukoneoptimointi-sanalla 9 tulosta kymmenestä hakukoneoptimointi1, 2, 3... alidomaineilla.
Tai ainakin Juha tekis näin...
rewrite kirjoitti:btw: jos oot siellä sijalla 68 niinkuin mainitsit niin eipä sulla bannia kyllä voi olla. Eikös banni tarkoita sitä että olet kokonaan delisted.
shovi kirjoitti:rewrite kirjoitti:btw: jos oot siellä sijalla 68 niinkuin mainitsit niin eipä sulla bannia kyllä voi olla. Eikös banni tarkoita sitä että olet kokonaan delisted.
En mä puhukaan sijoituksesta, vaan siitä, että mun sivuston yksi ja ainoa sivu poistettiin indeksistä melkein kahdeksi viikoksi täysin. Jos se ei oo bannia, niin mikä on?
rewrite kirjoitti:shovi kirjoitti:Mä en veikkaa mitään, vaan mä tiedän että Google bännäs mun saitin kun mä kirjotin kriittisesti Googlen verkkovastaavien keskusteluryhmään. Lisäks mä aion tehdä kostoks 100 mfa-saittia päivässä ja ottaa hakukoneoptimointi-sanalla 9 tulosta kymmenestä hakukoneoptimointi1, 2, 3... alidomaineilla.
Tai ainakin Juha tekis näin...
Okei, hyvä. Mä tekisin samat.
btw: jos oot siellä sijalla 68 niinkuin mainitsit niin eipä sulla bannia kyllä voi olla. Eikös banni tarkoita sitä että olet kokonaan delisted.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa