Mitä tapahtuu vanhoille julkaisijamaksuille

Keskustelua Advanced Mediasta.

Re: Mitä tapahtuu vanhoille julkaisijamaksuille

ViestiKirjoittaja mannerv » Ma Elo 29, 2011 15:12

shovi kirjoitti:Sinulla oli Vippi.fin iMyyntipikselit TDn kautta ilman ensimmäistäkään mainosta/linkkiä

Nättiä.
mannerv

ViestiKirjoittaja JuhaS14 » Ti Elo 30, 2011 18:15

mannerv kirjoitti:
shovi kirjoitti:Sinulla oli Vippi.fin iMyyntipikselit TDn kautta ilman ensimmäistäkään mainosta/linkkiä

Nättiä.

Oli siellä Vippi.fi:n adwords-mainokset :D
JuhaS14

ViestiKirjoittaja TBone » Ti Elo 30, 2011 20:27

Onko se nyt niin, että alle 100 euron saldoa ei makseta lainkaan ulos? Vai mihin saa laittaa laskun ...
TBone

ViestiKirjoittaja mannerv » Ti Elo 30, 2011 22:58

Loput rahat näyttivät tupsahtaneen eilen tilille.
mannerv

ViestiKirjoittaja TBone » To Syys 15, 2011 23:07

TBone kirjoitti:Onko se nyt niin, että alle 100 euron saldoa ei makseta lainkaan ulos? Vai mihin saa laittaa laskun ...

AM maksoi roikkuneen saldon tililleni, joten omasta puolestani case closed.
TBone

ViestiKirjoittaja jt` » To Syys 15, 2011 23:23

Itse sain omat rahani ulos pari viikkoa sitten, mutta tyttöystävän tilitykset vieläkin tulematta. Onko jollakulla puhelinnumeroa minne vois soitella aiheen tiimoilta? S-postit kun eivät tunnu tehoavan.
jt`

ViestiKirjoittaja ibeatyou » Pe Syys 16, 2011 4:24

Eipä kovin hyvää mainosta myöskään TT:lle tämä.. Itse en tiedä onko minulla maksuja saamatta mutta erikoiselta tilanteelta vaikuttaa kun osa on saanut maksut ja osa ei.
ibeatyou

ViestiKirjoittaja mortmar » Pe Syys 16, 2011 5:30

Sähköposteihin ei tule vastausta. Ihmetystä tosiaan herättää, että toisille maksetaan ja toisille ei - millä perusteella? :evil:
mortmar

ViestiKirjoittaja mortmar » Pe Syys 30, 2011 17:04

Mikä mies on tämä Hovi, ei vastaa maileihin, ei maksua, ei selitystä. Ei ole isot rahat kyseessä, mutta se periaata. Jos edes vastais jotain ja selittäs asioita, mutta ei. :?: :?: :?: :?: :?:
mortmar

ViestiKirjoittaja jt` » Pe Syys 30, 2011 19:43

Hovi ei kuitenkaan niitä maksuja suorita, vaan niistä on eräs toinen henkilö vastuussa. Mullakin vielä tyttöystävällä seisomassa muutama satanen järjestelmässä vaikka omat rahat sainkin ulos (ja varmuudeks kaikista kuvakaappaukset tallessa...). Sain Hovilta puhelinnumeron mihin pitää varmaan soitella tässä vkonlopulla / ens viikon maanantaina. Toki saman numeron ois varmasti saanut Eniroltakin, mut oli ihan hienoa et Hovi autto sen verran :)

Toivottavasti saatais tää ny vihdoin kokonaan hoidettua ettei tarttis jatkaa tätän paskan jauhamista täällä. :evil:
jt`

ViestiKirjoittaja Tomppa » Pe Syys 30, 2011 23:20

Mä oon omat fyrkkani saanu mut silti tää koskee sekä Mr. Hovia, Tomi Kekkosta ja Vipsteriä (Ja jossakin määrin myös TT:tä liiketoiminnan ostajana). Jos/kun fyrkat halutaan maksaa ulos, lienee näillä osakkailla enemmistö osakkeista kuitenkin joten hangoitteleva yhtiökumppani saataneen ulostettua päätöksen teosta ja maksut hoitoon kaikille julkaisijoille?

http://www.finder.fi/Tietojenk%C3%A4sit ... at/2244673

Se on kuitenkin loppupeleissä aivan sama kenestä maksut on kiinni, mutta varma voi olla siitä että porukka ei asiaa unohda ja jossain vaiheessa se metsä vastaa niinkuin sinne huutaa jos rahat jää saamatta. Tämän päivän pieni affi voi olla huomisen suuri.
Käyttäjän avatar
Tomppa

ViestiKirjoittaja shovi » Su Loka 02, 2011 13:10

Mulle on kerrottu, että kaikki maksut on maksettu, mutta jos (ja kun) näin ei ole voi ottaa yhteyttä niin selvitetään miksi rahoja ei ole kuulunut.

Samuel Hovi
samuel.hovi@advanced.fi
040 521 2421

Edit. Sen verran täytyy vielä lisätä, että mulla on edelleen aktiivista julkaisija-, mainostaja- ja verkkoliiketoimintaa joten intressi kusta tämän pienen piirin jäseniä silmään on 0. Advancedin tililtä en enää itse pääse noita maksamaan (enkä myöskään näe kenelle on maksamatta ja mitä), mutta varmistan että kaikki saavat rahansa. Pistäkää siis rohkeasti viestiä tai luuria kouraan. Erityisesti nimerkki mortmar, kun en nyt osaa yhdistää sinua oikeaan nimeen niin en pääse casessa eteenpäin.
shovi

ViestiKirjoittaja jt` » Su Loka 02, 2011 13:32

Hovi, varmistatko samalla, että Kekkonen makselee tuon mun tyttiksenkin rahat. Pistin Kekkoselle kyllä viestiä jo, mutta kun maksut on tässä kohtaa noin 3kk myöhässä, niin kaikki paine sinne päähän on ihan hyväksi :p
jt`

ViestiKirjoittaja jt` » Ti Loka 04, 2011 13:32

Noniin, meidän "perheen" kaikki maksut on suoritettu täydessä mitassaan. Mitään ei ole enää seisomassa :) Kiitän Hovia avustuksesta.
jt`

ViestiKirjoittaja mortmar » Ti Loka 04, 2011 16:31

Kiitos vaan, pennoset pyörähti tilille. Vajaa 4 kk siitä kun asiasta heräsi keskustelu. Hyvä näin.
mortmar

Edellinen

Paluu Advanced Media