Huonot palveluntarjoajat

www-hotellit, hostaus ja palvelin juttua.

Re: Huonot palveluntarjoajat

ViestiKirjoittaja Tommi » Pe Huhti 29, 2011 11:38

Voi herranjestas mitä väittelyä :)

Kyllä minäkin voin yhtyä siihen, että GoDaddyn selkeys ei ole kaikkein paras, puoliväkisin yrittävät tunkea palveluita, joita en tarvitse ja asiakaspalvelu ei ole maailman paras. Noista kuitenkin selviää, kun lukee, mitä sivuilla seisoo, ymmärtää sen ja toimii sitten sen mukaan - eivät todellakaan laskuta mitään, mitä ei ole tilannut tai valinnut. Jos ei lue eikä ymmärrä, tulee ehkä tilanneeksi jotain, mitä ei tarvitsekaan... Ja asiakaspalvelu kuitenkin toimii, vaikka chattia ei olisikaan.

Noilla kriteereillä jos kaikkein paskimmaksi alkaa väittämään, niin voisin suositella tutustumista muutamaan muuhun palveluntarjoajaan, jotka toimivat ihan Suomessa tai suomenkielellä. Tarjontaan kuuluu usein mm.
- moninkertaista laskutusta
- domainien omimista
- käsittämättömiä palvelukatkoksia
- hintojen satunnaisia muutoksia
- palveluiden kytkemistä pois ilman syytä
- yhteystietojen puuttumisia / vääriä yhteystietoja
- irtisanotun palvelun laskuttamista
- luottamuksellisen tiedon liikuttamista verkossa salaamattoman yhteyden kautta
- datan hukkumista
- mainostetun ja maksetun varmuuskopionnin "unohtumisia"
- sähköpostiin/ticketteihin ei vastata
- puhelintukea ei ole, chattuessa ei koskaan kukaan paikalla
ja mitähän vielä, kaikkea ei voi muistaa kaikista näistä, mistä on kuullut tai itse kokenut (ja päässyt eroon). Ja joo, melkein kaikilla on varmaan se chattuki (tarkistin kyllä, että ei viimeisimmän episodin osapuolella). Ei jostain syystä niin hirveästi ole merkitystä palveluntarjoajaa valittaessa, kun pohjanoteerauksen voi tehdä vain muilla tavoin...
Tommi

Viesti

ViestiKirjoittaja JoniKi » Ti Touko 17, 2011 13:29

Viesti
Viimeksi muokannut JoniKi päivämäärä To Huhti 12, 2012 0:59, muokattu yhteensä 1 kerran
JoniKi

ViestiKirjoittaja hpguru » Pe Touko 27, 2011 20:24

JoniKi kirjoitti:Luultavasti jokainen tietää tämän jo, mutta ihan kokeiluna otin Osoite.fi nettihotellin, hintaan 1e/vuosi, täytyy sanoa että hintalaatusuhde on kohdillaan.

Tuon saa purettua ainoastaan kirjeellä, sivuilla oli jotain mainintaa turvallisuussyistä, eikä ohjeita irtisanomiseen saa kun sähköpostilla. Myöskään kirjattua kirjettä ei saa lähettää, näin ohjeistettiin kun pyysin ohjeita irtisanomiseen heti tilan käyttöönoton jälkeen.

Tämä irtisanomisasia oli kyllä tiedossa jo palvelua ottaessani, joten tästä ehkä turha valittaa.

Tilaukseen kuului yksi tietokanta, joka ei ollutkaan käytössä kun sain tilan, vaan se piti erikseen pyytää sähköpostilla. Lisäksi wordpressin asennuksen jälkeen sivut toimii niin hitaasti, että jos tuossa olisi joku tärkeä sivusto, niin menisi nopeaa vaihtoon.

Kirjeellä? Olihan tämä joku vitsi? :lol:
hpguru

Viesti

ViestiKirjoittaja JoniKi » La Touko 28, 2011 11:38

Viesti
Viimeksi muokannut JoniKi päivämäärä To Huhti 12, 2012 0:59, muokattu yhteensä 1 kerran
JoniKi

ViestiKirjoittaja micfire » La Touko 28, 2011 14:57

JoniKi kirjoitti:"Emme käsittele puhelimen tai sähköpostin välityksellä
tehtyjä irtisanomisilmoituksia. Liittymä on irtisanottava
kirjallisesti tavallisen postin tai faksin välityksellä.

"

"Irtisanomiskirje lähetetään tavallisena kirjeenä osoitteeseen (emme käsittele kirjattuja kirjeitä):
"
Niin sitä voisi luulla

Jeps, voin vahvistaa Osoite.comin naurettavan peruutuskäsittelyn. Itse joskus meinasin langeta ansaan kun mainostivat 1 euron domainia ja hostausta. Onneksi tuli luettua tuo niin sanottu fine printti.
Käyttäjän avatar
micfire

ViestiKirjoittaja tavoite.com » La Touko 28, 2011 17:42

-
Viimeksi muokannut tavoite.com päivämäärä Su Loka 16, 2011 2:42, muokattu yhteensä 1 kerran
tavoite.com

ViestiKirjoittaja micfire » Su Touko 29, 2011 7:03

tavoite.com kirjoitti:Itse oon ostanut samalla tavalla Osoite.comilta ainakin 10 domainia + hostauksen hintaan 1€. Onhan tuo peruutuskäytäntö vähän hassu, mutta ei mitään ongelmia tuu kunhan muistaa peruttaa riittävän aikaisin. Eli homma on loppujen lopuks ihan omasta huolimattomuudesta kiinni. Eli ansa on olemassa vain tyhmille tai huolimattomille. Nyt on sitten tullut uus sääntö, että tarjous koskee vain uusia asiakkaita, joten vaihdoin palveluntarjoajan.

Mitäs tällä on nyt huolimattomuuden kanssa tekemistä? Mun tapauksessa kyse on siitä, että mulla ei todellakaan ole mitään halua kuluttaa aikaa johonkin kirjeiden lähettelyyn. Huonosti menee jos oma aika on niin halpaa, että kannattaa säästää pari euroa domainissa/hostauksessa ja sitten kirjoittaa kirje, pistää se kirjekuoreen, ostaa siihen postimerkki ja viedä se lähimpään postilaatikkoon. Jos mä lähtisin tuollaiseen pelleilyyn mun domain määrillä niin enhän mä muuta tekisikkään kuin ravaisin postilaatikolla. Tietysti eri asia on jos harrastelee parin domainin kanssa aina silloin tällöin.
Käyttäjän avatar
micfire

ViestiKirjoittaja tavoite.com » Su Touko 29, 2011 21:30

-
Viimeksi muokannut tavoite.com päivämäärä Su Loka 16, 2011 2:43, muokattu yhteensä 1 kerran
tavoite.com

ViestiKirjoittaja micfire » Su Touko 29, 2011 22:26

tavoite.com kirjoitti:
micfire kirjoitti:Huonosti menee jos oma aika on niin halpaa, että kannattaa säästää pari euroa domainissa/hostauksessa...

Sulla se vasta halpa aika on kun et näytä muuta tekevän kun hengaavan täällä, toki jos ei bisnekset edisty niin se on ihan ymmärrettävää.

Nythän sä olet käsittänyt ihan väärin (mikä ei kyllä ole mikään yllätys). Minä ainakin teen hommia sen takia, että minulla olisi mahdollisimman paljon aikaa tehdä mitä tahansa näen hauskaksi. Joten se, että sä korreloit mun ylimääräisen ajan jotenkin negatiiviseksi kertoo enemmän sun mindsetistä kuin mun. Tietysti on pakko tunnustaa, että en kyllä yritä kaupustella jotain skreipattua julkista tietoa foorumeilla, joten ehkä mun bisnekset on vielä eri tasolla kuin sun :(
Käyttäjän avatar
micfire

ViestiKirjoittaja tavoite.com » Ti Touko 31, 2011 18:02

-
Viimeksi muokannut tavoite.com päivämäärä Su Loka 16, 2011 2:43, muokattu yhteensä 1 kerran
tavoite.com

ViestiKirjoittaja micfire » Ti Touko 31, 2011 19:40

tavoite.com kirjoitti:En nae muuta syyta miks puhut kokoajan tasta kokoajan, muuta kun etta olet katellinen.

Umm, sinähän juuri tiesit kertoa, että täällä hengataan jos bisnekset ei etene joten totesin vaan, että kaikki ei vaan yksinkertaisesti voi olla noin hardcore bisneskaveri kuin sinä. Ei meillä kaikilla vaan yksinkertaisesti ole taitoja skreipata julkisia sivustoja joten hankala saada yhtä tiukkaa bisnestä aikaiseksi :cry: Olihan sulla myös se joku machoalastonpaini.fi tai joku vastaava? Ootko miettinyt, että kirjoittaisit esim. ebookin aiheesta - mua ainakin kiinnostais paljon kuulla miten mä saan bisnekset kans tolle tasolle. Myönnän, olen kateellinen :oops:
Käyttäjän avatar
micfire

Edellinen

Paluu Host