Liidikomissio tulee maksettavaksi, jos verkkokauppias itse täyttää lomakkeen ja Parhaatverkkkokaupat.com saa tehtyä hänen kanssaan sopimuksen 30 päivän kuluessa liidin rekisteröitymisestä.
qwerty99s kirjoitti:Tosiaan kaikki liidit menee TT:ssä arvioitavana tilaan josta mainostaja ne sitten joko hyväksyy tai hylkää.
Riippuu tosi paljon siitä mitä liidiin vaaditaan et kuinka paljon tulee hyväksyttyjä/hylättyjä. Itselläni on melkein kaikki liidit hyväksytty, tosin teen erilaisia kamppiksia.
Toi sun liidi tuli varmaan ParhaatVerkkokaupat.com kamppiksessa ja jos oikein muistan niin siinä ei taida olla kovin iso hyväksymys prosentti.Liidikomissio tulee maksettavaksi, jos verkkokauppias itse täyttää lomakkeen ja Parhaatverkkkokaupat.com saa tehtyä hänen kanssaan sopimuksen 30 päivän kuluessa liidin rekisteröitymisestä.
Liidi poistetaan jos kävijä esim. täyttää jonkun yhteydenottolomakkeen tjs eikä teekään sopimusta mainostajan kanssa.
Edit: Järjestelmässä ilmoitetaan selvästi liidin tila joten sieltä sen aika helposti näkee.
Tommi kirjoitti:Tuota Parhaat Verkkokaupat kampanjaa minäkin olen ihmetellyt, leadit eivät mene läpi (itsellä hylkyprosentti tasan 100, ei kyllä yhtään yli eikä alle - tosin otanta vielä aika pieni). En sitten ole vielä ainakaan kysellyt syytä tuohon, onko vain todellakin ihan pelleilijöitä, botteja vai mitä, koska hylky tulee todella nopeasti (jos olisi yhtään vakavasti otettava yhteydenotto, niin tuossa ajassa tuskin selviäisi sopimuksesta vielä juuta taikka jaata)...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa