Hostgator luotettava? Pe 26.11 saisi puoleen hintaan...

www-hotellit, hostaus ja palvelin juttua.

Hostgator luotettava? Pe 26.11 saisi puoleen hintaan...

ViestiKirjoittaja Esa » Pe Marras 26, 2010 1:58

Tuli sähköpostilla tieto, että perjantain 26.11 ajan kaikki Hostgatorin palvelut on tilattavissa puoleen hintaan, tilauksen kestosta riippumatta. Siispä kysyisin kannattaako kyseiseltä palveluntarjoajalta ostaa jotakin? Uutta keskustelufoorumia aikoisin pyörittää, minkähänlaista pakettia se kaipaisi? Esim. VPS level 3 olisi tuolla 40 USD eli huomenna 20 e/kk.
Käyttäjän avatar
Esa

Re: Hostgator luotettava? Pe 26.11 saisi puoleen hintaan...

ViestiKirjoittaja Kaspar » Pe Marras 26, 2010 8:41

Itse olen käyttänyt HostGatoria muutaman kuukauden. Asiakaspalvelu on erinomaista luokkaa, eikä palvelussa ole ilmennyt katkoksia kertaakaan.

Ainut negatiivinen puoli on se, että palvelimet sijaitsevat käsittääkseni Yhdysvalloissa, mikä minun käsityksen mukaan pitkittää sivuston latausaikoja. Olen kuitenkin vasta nyt siirtymässä pois shared packagesta (business) vähän vähemmän sharediin. Nähtäväksi jää miten tämä vaikuttaa viiveeseen.

Latausajat ei siis todellakaan ole valtavaa luokkaa, mutta kyllä eron huomaa, jos vertaa joihinkin Suomen suurimpiin nettipalveluihin. Loppupeleissä minun tämänhetkinen kokemus aiheesta on hyvin rajoitettu, enkä osaa suhteuttaa hintaa ja nopeutta. Luotettavaa palvelu joka tapauksessa on. Tekee ihan mieli maksaa. :)

Kertokaa toki, jos osaatte suositella jotain eurooppalaista. Olisi kiva testata rinnalla.
Kaspar

ViestiKirjoittaja tee1 » Pe Marras 26, 2010 10:54

Ehkä negatiivisintä ollut, että joskus jokunen sivusto sieltä kadonnut tuosta vaan. Asiakaspalvelusta myönnetty ongelma ja samalla todettu ettei asialle mitään voi tehdä. Myöskään kovin resursseja vaativia sivuja sinne ei kannata laittaa. Eli jos ei ole niin tärkeitä sivuja, niin go for it, mutta muuten miettisin vielä.
tee1

ViestiKirjoittaja bootis » Pe Marras 26, 2010 14:11

Hostgatorin maine maailmalla on aika heikko. Pidetään yhtenä huonoimmista palveluntarjoajista, jos sivusto on jotain muuta kuin perheen html-sivusto.

Suosittu se on: http://www.webhostdir.com/awards/?utm_s ... erAwards10
bootis

ViestiKirjoittaja Kaspar » Pe Marras 26, 2010 15:24

Ikävä kuulla.

Onneksi päätin yhden sopimuksen HostGatorin kanssa eilen. Nyt olisi tilaisuus tutustua toisiin hosteihin. Toistan aikaisemman kysymykseni: voisitteko suositella jotain eurooppalaista hostia, tai ehdottaa jotain uskottavaa arvostelusivustoa, josta voisi valita maun mukaan?

Kiitosta.
Kaspar

ViestiKirjoittaja Esa » Pe Marras 26, 2010 15:27

Kovasti oli kehujakin Digitalpointissa Hostgatorista, mutta taitaa olla sitten sissimarkkinointia. No jos ottaisi aluksi vaikka Nebulan Webhotel Pron ja päivittäisi sitten myöhemmin johonkin.
Käyttäjän avatar
Esa

ViestiKirjoittaja timore » Pe Marras 26, 2010 16:58

Mulla on Hostgatorilta joku halpispaketti ja se on toiminut hintaan nähden ihan tarpeeksi hyvin.

En todellakaan mitään oikeaa saittia sinne pistäisi, mutta sopii hyvin pikkusaittien pyörittämiseen.
Käyttäjän avatar
timore

ViestiKirjoittaja panukuulu » La Marras 27, 2010 17:04

Tosi hyvä, jos tarttee hostata n. 100 sivua, joilla ei ole kauheasti liikennettä (tai väliä). Hyvä asiakaspalvelu jne. mutta back-uppeja eivät ota jos palvelimella on paljon tiedostoja.

Tärkeät sivut muualle.
panukuulu

Paluu Host