Vippien hyväksyminen

TD, eli juttua TradeDoublerista.

Vippien hyväksyminen

ViestiKirjoittaja limm » To Touko 27, 2010 12:37

Onko muilla ollu välillä noita komissioita "pending" tilassa ihmeellisen pitkään? Mulla on osa pikavipeistä jopa kolmatta viikkoa pending tilassa, ja vähän sellanen olo että wtf.

Toinen ihmetyksen aihe liittyy siihen että olenko ainoa vai onko myös muut huomannu että tiettyjen mainostajien pikavipit tulee huomattavasti suuremmalla prosentilla bumerangina takas kuin muiden?
limm

Re: Vippien hyväksyminen

ViestiKirjoittaja JuhaS14 » To Touko 27, 2010 14:07

limm kirjoitti:Onko muilla ollu välillä noita komissioita "pending" tilassa ihmeellisen pitkään? Mulla on osa pikavipeistä jopa kolmatta viikkoa pending tilassa, ja vähän sellanen olo että wtf.

Toinen ihmetyksen aihe liittyy siihen että olenko ainoa vai onko myös muut huomannu että tiettyjen mainostajien pikavipit tulee huomattavasti suuremmalla prosentilla bumerangina takas kuin muiden?

Isommilla mainostajilla on yleensä isompi hylkäysprosentti, koska niillä on "kantaa" sulkulistalla niin paljon enemmän.
JuhaS14

ViestiKirjoittaja limm » To Touko 27, 2010 15:11

Ok, niin se varmaan menee, onhan tossa pointtia. Tosin mulla ollu apulaina ohjelman komissioissa denied prosentti 100%, komissiohan on tossa ohjelmassa verrattain paska, ehkä jopa naurettava, ja en sitä sen enempää mainostakkaan mutta niitä myyntejä nyt sattuu silti välillä tulemaan ja niistä olis tietty se pari euroa siinä tapauksessa saada.
limm

ViestiKirjoittaja Mapy » To Touko 27, 2010 22:05

Ite aloin taas ekan kerran vuoteen tekemään noita vippisivuja. Viime aikaisia huomioita on, että esimerkiksi apulainassa ja muissa kalliimmissa vipeissä on hylsyprossa suurempi. Jotenkin sen voinee laskea myös niin, että moni velkaantunut on jo ottanut aiemmin halvemman vipin ja hakee seuraavaksi lainaa kalliimmasta kun luottotiedoissa on jo ongelmia. Näin se menis jopa maalaisjärjellä, mutta en silti oikein luota noiden rehellisyyteen. Näin siis TD:n osalta, mutta Advanced Median kampanjat on toiminu kuitenkin hyvin ja touhu vaikuttaa huomattavasti rehellisemmältä.
Mapy

ViestiKirjoittaja JuhaS14 » Pe Touko 28, 2010 0:34

Apulaina kuulunee Tuomon Tupiin ja niillä on maine että eivät juurikaan myönnä lainoja. Keräävät vaan tekstarimaksuja.

On mulla kyllä tullut myyntiä Apulainasta.

Se miten noita ohjelmia kannattaa vertailla on tuotto/klikit. Se on mulle ainoa mittari millä oikeastaan mittaan mitä promoon ja mitä en. Eri lainaohjelmat toimii eri sivuilla, eli yhtä oikeaa totuutta tohon ei ole.
Viimeksi muokannut JuhaS14 päivämäärä Pe Touko 28, 2010 14:05, muokattu yhteensä 1 kerran
JuhaS14

ViestiKirjoittaja Mapy » Pe Touko 28, 2010 12:37

Tässä kuussa tullu 2,20€ ja kaikki lainat hylätty? :D Mistä noi hilut oikeen tulee, ku ei tos ohjelmas näytä olevan mitää vastaavaa komissiota?

MIKSI MAINOSTAA ?
1) Ansaitset komissiota jokaisesta toimitetusta lainahakemuksesta 2 €/3 €!
2) Ansaitset tuotetusta leadistä ei hyväksytyistä hakemuksista!
3) Korvaus myös ileadeistä!
4) Ei poistoja!
5) Prepayment ohjelma – saat varmasti ja nopeasti rahasi!

Ei noi poistot kuitenkaan liene ihan ohjelman sääntöjen mukaisia?
Mapy

Paluu TradeDoubler