limm kirjoitti:Kauan teillä kestää normaalisti sivujen hyväksymisessä? Mulla ollu kohta viikko uus sivu julkastuna ja kävijöitä tulee ja haluisin tuuppaa td:n affeja sinne mutta 4päivän jälkeen ei ole vieläkään hyväksytty saittia.. sen jälkeen vielä pitää venaa ohjelmien hyväksymistä, mutta niihinkään ei pääse hakemaan ennen kun saitti on hyväksytty. En ole aikaisempien saittieni kanssa seurannut tätä sen tarkemmin, mutta tuntuu jotenkin oudolta että ton kanssa pitää vammaa noin kauan. En jaksais uskoa että niille tulee kummiskaan ihan älyttömiä hakemuksia per päivä ja työntekijöitäkin pitäs riittää ku just rekrynny lisää.
limm kirjoitti:No näin oon käsittänytkin että mainostaja ne ite hakemukset hyväksyy, ja sen ymmärrän kyllä et niissä saattaa kestää koska firmoissa ei varmaan ensitöikseen olla hereillä asian suhteen. Mm. unicefin kamppiksen hyväksymisessä tais kestää 1-2kkMutta en voi hakea noihin ohjelmiin ja venaa hyväksymistä ennen kun mun uus saitti on hyväksytty td:hen. Ja tossa td:hen hyväksymisessä kestää ilmeisesti aika kauan, ja en oikein tajuu miks ne ei voi hoitaa tota nopeemmin.
limm kirjoitti:Katos vittu niin onkin. Vähän mä oon perseestä. Unohtanu kokonaan että tossa oli tommonenkikiitos.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa