sivujen hyväksyminen

TD, eli juttua TradeDoublerista.

sivujen hyväksyminen

ViestiKirjoittaja limm » Ti Huhti 27, 2010 18:21

Kauan teillä kestää normaalisti sivujen hyväksymisessä? Mulla ollu kohta viikko uus sivu julkastuna ja kävijöitä tulee ja haluisin tuuppaa td:n affeja sinne mutta 4päivän jälkeen ei ole vieläkään hyväksytty saittia.. sen jälkeen vielä pitää venaa ohjelmien hyväksymistä, mutta niihinkään ei pääse hakemaan ennen kun saitti on hyväksytty. En ole aikaisempien saittieni kanssa seurannut tätä sen tarkemmin, mutta tuntuu jotenkin oudolta että ton kanssa pitää vammaa noin kauan. En jaksais uskoa että niille tulee kummiskaan ihan älyttömiä hakemuksia per päivä ja työntekijöitäkin pitäs riittää ku just rekrynny lisää.
limm

Re: sivujen hyväksyminen

ViestiKirjoittaja JuhaS14 » Ti Huhti 27, 2010 20:28

limm kirjoitti:Kauan teillä kestää normaalisti sivujen hyväksymisessä? Mulla ollu kohta viikko uus sivu julkastuna ja kävijöitä tulee ja haluisin tuuppaa td:n affeja sinne mutta 4päivän jälkeen ei ole vieläkään hyväksytty saittia.. sen jälkeen vielä pitää venaa ohjelmien hyväksymistä, mutta niihinkään ei pääse hakemaan ennen kun saitti on hyväksytty. En ole aikaisempien saittieni kanssa seurannut tätä sen tarkemmin, mutta tuntuu jotenkin oudolta että ton kanssa pitää vammaa noin kauan. En jaksais uskoa että niille tulee kummiskaan ihan älyttömiä hakemuksia per päivä ja työntekijöitäkin pitäs riittää ku just rekrynny lisää.

Monesti asiakkaat / mediatoimistot päättää ketä kampanjaan hyväksytään. Ei TD. Omissa kampanjoissani (Etua.fi & Omena) hyväksyn hakemukset 2-3 kertaa viikossa.
JuhaS14

ViestiKirjoittaja limm » Ti Huhti 27, 2010 21:19

No näin oon käsittänytkin että mainostaja ne ite hakemukset hyväksyy, ja sen ymmärrän kyllä et niissä saattaa kestää koska firmoissa ei varmaan ensitöikseen olla hereillä asian suhteen. Mm. unicefin kamppiksen hyväksymisessä tais kestää 1-2kk :P Mutta en voi hakea noihin ohjelmiin ja venaa hyväksymistä ennen kun mun uus saitti on hyväksytty td:hen. Ja tossa td:hen hyväksymisessä kestää ilmeisesti aika kauan, ja en oikein tajuu miks ne ei voi hoitaa tota nopeemmin.

Mun mielestä myös mainostajien rooli tossa sivujen hyväksyttämisessä ohjelmiin voisi helpottaa. Esimerkiksi mainostajan kanssa voitaisiin sopimuksen yhteydessä laatia joku ohjeistus jossa määritellään millaisille saiteille ohjelman bannereita ei haluta. Näin TD voisi itse alustavasti hyväksyä myös ohjelmiin hakemiset ja näin nopeutaa prosessia. Näin tällaisia 1-2kk venaamisia ei syntyisi. Hyväksymisen jälkeen mainostajalle voisi lähteä tieto siitä että mihin sivustolle ohjelma on hyväksytty ja jälkeenpäin kun mainostaja ehtii käydä sivuston läpi niin ilmoittaa TD:lle virallisesta hyväksymisestä / hylkäämisestä. Mainostaja voisi myös itte päättää haluaako tällaista jälkihyväksymis-systeemiä vai antaakko TD:lle täyden oikeuden hyväksyä/hylkää ohjeistuksen perusteella. Käsittääkseen ton prosessin nopeuttaminen toisi enemmän tuottoja td:lle sekä mainostajalle ja myös parantaisi TD:n asiakastyytyväisyyttä puolin ja toisin. En tiedä sitten kuinka paljon noiden asioiden hoitamiseen menee resursseja, mutta käsittääkseen tällä hetkellä pitkät venaamiset uskon johtuneen siitä että joku maili tms. ilmotus seisoo päivät jossain inboxissa tai jossain listalla. Uskon myös että halvan työvoiman opiskelijarotta tai harjoittelija(ilmaiseksi) voisi hoitaa asian mallikkaasti tarvittaessa.
limm

ViestiKirjoittaja ukkop » Ti Huhti 27, 2010 22:18

limm kirjoitti:No näin oon käsittänytkin että mainostaja ne ite hakemukset hyväksyy, ja sen ymmärrän kyllä et niissä saattaa kestää koska firmoissa ei varmaan ensitöikseen olla hereillä asian suhteen. Mm. unicefin kamppiksen hyväksymisessä tais kestää 1-2kk :P Mutta en voi hakea noihin ohjelmiin ja venaa hyväksymistä ennen kun mun uus saitti on hyväksytty td:hen. Ja tossa td:hen hyväksymisessä kestää ilmeisesti aika kauan, ja en oikein tajuu miks ne ei voi hoitaa tota nopeemmin.

Yritätkö rekisteröityä uudella tunnuksella ja sivustolla TD:iin ja vahvistaa oman tilisi alle uutta sivua ? Kun lisään oman tilin alle uuden sivun, ei tässä mene enempää aikaa kuin sen yhden html-tiedoston lisäämisessä palvelimelle.
ukkop

ViestiKirjoittaja limm » Ke Huhti 28, 2010 10:51

Katos vittu niin onkin. Vähän mä oon perseestä. Unohtanu kokonaan että tossa oli tommonenki :) kiitos.
limm

ViestiKirjoittaja ukkop » Ke Huhti 28, 2010 12:40

limm kirjoitti:Katos vittu niin onkin. Vähän mä oon perseestä. Unohtanu kokonaan että tossa oli tommonenki :) kiitos.

Hienoa että jelppasi.
ukkop

Paluu TradeDoubler