titletagin vaihtaminen

Yleistä keskustele hakukoneoptimoinnista.

titletagin vaihtaminen

ViestiKirjoittaja limm » Ti Maalis 09, 2010 17:00

Kotisivu oli #2 sivulla ja tippu #3 sivulle kun tuunasin titletagia enemmän hakusanaa vastaavammaks (jätin firman nimen pois). Onko mun syytä venaa että se nousee takas paikoilleen vai vaihtaa vanha title takas? Tietääkö kukaan millä perusteella google määrää noi rankingin titlen vaihdon jälkeen, pitääkö niiden olla sisään tulevien linkkien ankkuritekstien kanssa jotenkin samalla viivalla tms. ? Jos jollain on jotain heittää aiheeseen liittyen niin mucho bueno.
limm

Re: titletagin vaihtaminen

ViestiKirjoittaja panukuulu » Ti Maalis 09, 2010 17:11

Jos sinulla on sivu jonka title ja h1 on auto, ja sen linkkiprofiilissa suosituin ankkuriteksti on auto, niin ei kannata vaihtaa titlea perunaksi.

Vähän vaikea sanoa noilla tiedoilla mikä kannattaa, mutta suosittelen kärsivällisyyttä. Milloin siis tapahtui muutos ja milloin muutos sijoituksessa?
panukuulu

ViestiKirjoittaja limm » Ti Maalis 09, 2010 19:24

tein muutoksen about viikko sitten (ainoa muutos) ja heti kun google indeksoi noi päivitetyt sivut (jossa siis uutena ainoastaan toi muokattu title tag) niin tipahti sivun taaksepäin. Keissi on siis mallia: titletagi on "peruna kauppa" joka vaihdetaan -> "peruna", ja hakusana on "peruna". Income linkit on perunaa ja peruna kauppaa
limm

ViestiKirjoittaja ukkop » Ti Maalis 09, 2010 20:43

Venaappa vielä viikko (ainakin). Mulla meni viimeisimmässä samanlaisessa casessa tarkalleen 2 viikkoa, että sijoitukset nousi tiputuksen jälkeen.
ukkop

ViestiKirjoittaja limm » Ti Maalis 09, 2010 21:39

ukkop kirjoitti:Venaappa vielä viikko (ainakin). Mulla meni viimeisimmässä samanlaisessa casessa tarkalleen 2 viikkoa, että sijoitukset nousi tiputuksen jälkeen.

Okrait. Joo mä vähän mietinkin että toi on varmana paras vaihtoehto venaa hetki vs. lähtee sählään vanhaa takas.
limm

ViestiKirjoittaja timore » Ti Maalis 09, 2010 22:45

limm kirjoitti:
ukkop kirjoitti:Venaappa vielä viikko (ainakin). Mulla meni viimeisimmässä samanlaisessa casessa tarkalleen 2 viikkoa, että sijoitukset nousi tiputuksen jälkeen.

Okrait. Joo mä vähän mietinkin että toi on varmana paras vaihtoehto venaa hetki vs. lähtee sählään vanhaa takas.

Vaikuttaa vähän siltä, että Google tarkotuksella tekee tiettyjä muutoksia viiveellä, jotta se vaikuttaisi fiksummalta.
Käyttäjän avatar
timore

ViestiKirjoittaja limm » Ti Maalis 09, 2010 23:03

Mä nyt venailen ton kanssa ja en tee mitään. Ilmottelen tänne sit mit käy.
limm

ViestiKirjoittaja micfire » Ke Maalis 10, 2010 0:29

timore kirjoitti:Vaikuttaa vähän siltä, että Google tarkotuksella tekee tiettyjä muutoksia viiveellä, jotta se vaikuttaisi fiksummalta.

Ei niiden tarvitse tehdä mitään muutoksia tarkoituksellisesti hitaasti. Kyse on yksinkertaisesti prosessien ajamisesta ja niiden aikataulutuksesta. Itse rankingin laskeminen per sivu on huomattavasti kalliimpi operaatio kuin pelkän uuden title keyn lisäys. Kuitenkin kun muutoksia havaitaan niin varotoimena luonnollisesti trustrank tai miksi sitä nyt haluaakaan nimittää tipahtaa odottamaan prosessointikierrosta jossa lasketaan uudet arvot sivulle muutokset mukaan laskien.
Käyttäjän avatar
micfire

ViestiKirjoittaja limm » Ke Maalis 17, 2010 13:09

Sivu noussu viimesen 5 päivän aikana vähitellen takas entiselle paikalle. Nyt on enään 4 sivuston päässä vanhasta paikasta, eli näillänäkymin ajan kanssa palaa takas mestoille. En vielä tiedä tuleeko se sijottumaan paremmin kun aikasemmin.. nyt on siis 100% hakusana titlessä, aikasemmin oli 50%.
limm

Paluu Yleistä hakukoneoptimoinnista