Noviisi janoaa tietoa!

TD, eli juttua TradeDoublerista.

Re: Noviisi janoaa tietoa!

ViestiKirjoittaja JuhaS14 » Su Helmi 14, 2010 23:01

Jimena kirjoitti:Joo totta. Ei missään nimessä ollut tarkoitus ajatella että tällä pääsis jotenkin helpolla :)

Joo, eipä huono idea tuo kirjanpitoon liittyvä foorumi. Se olisi itsellekkin hyvä, koska siinä oppisin itsekin samalla. Olen kuitenkin uusi taloushallinnon alalla joten siksikin kiinnostaisi oppia enemmän. Ja oppiminen on parhaimmillaan, ainakin minulla, kun pääsen tutkimaan ja kirjoittamaan asioista. Joten kiitos vaan neuvosta ;)

Miten tuo itse rahan tienaaminen sitten.. Se tapahtunee silti näillä mainoksilla, eikö vain? Mihin blogi olisi kaikista paras perustaa? Mikä on paras?

Niin, ja jos jollain on tosiaan jotain pienimuotoista hommaa tarjolla, niin saa laittaa vaikka yv:tä, tai voin laittaa henkkoht. sähköpostin osoitteen! :) Kiinnostaa kyllä. Taitoja mihinkään tilinpäätökseen minulla ei valitettavasti vielä ole, mutta juoksevaa kirjanitoa ole kyllä tehnyt.

Google Adsensestä on hyvä aloittaa. Vinkiksi voin sanoa, että kirjanpitoalan klikkihinnat ovat yksiä korkeimpia suomessa :) Eli jos saat ko. aiheesta paljon asiallista tekstiä kasaa niin teet hieman enemmän kun sen muutama sata euroa :)
JuhaS14

ViestiKirjoittaja Jimena » Su Helmi 14, 2010 23:23

^ Kuulostaa hyvältä ;) Onko järkevää tehdä kotisivu, jonka yhteyteen myös blogi ja keskustelupalsta? Tulisi koko paketti vähän niinkun samaan syssyyn? Esimerkiksi noille ilmaispalveluille, phpBB tms.?

Todella vaikea päästä alkuun, kun on vähän vielä hukassa tän kaiken kanssa. Mutta kaippa se tästä selkenee..? :)
Jimena

ViestiKirjoittaja goos » Ma Helmi 15, 2010 9:46

Jimena kirjoitti:^ Kuulostaa hyvältä ;) Onko järkevää tehdä kotisivu, jonka yhteyteen myös blogi ja keskustelupalsta? Tulisi koko paketti vähän niinkun samaan syssyyn? Esimerkiksi noille ilmaispalveluille, phpBB tms.?

Todella vaikea päästä alkuun, kun on vähän vielä hukassa tän kaiken kanssa. Mutta kaippa se tästä selkenee..? :)

aloita nyt vaikka sillä blogilla, parempi tehdä yks asia kunnolla kuin tehdä 5 asiaa huonosti. Varsinkin kun kaikki on uutta.
goos

ViestiKirjoittaja sjl » Ma Helmi 15, 2010 10:22

goos kirjoitti:Esimerkiksi noille ilmaispalveluille, phpBB tms.?
goos kirjoitti:aloita nyt vaikka sillä blogilla, parempi tehdä yks asia kunnolla kuin tehdä 5 asiaa huonosti. Varsinkin kun kaikki on uutta.
Joka tarkoittaa myös heti alusta omaa domainia ja omaa blogi (wordpress?) asennusta.
Muuten tulee olemaan ongelmia tuon rahan teon kanssa.
Käyttäjän avatar
sjl

ViestiKirjoittaja Jani » Ma Helmi 15, 2010 10:41

Kirjanpitoblogi omalla domainilla ja wordpressillä tehtynä on hyvä idea.

Sinuna kuitenkin ensin lukisin pari viikkoa kaikkia alan foorumeita ja blogeja että saat käsityksen mitä oot tekemässä. Sen jälkeen on helpompi aloittaa ja kysyä apua. Vaikka se itse tekeminen ja alkuun pääseminen on tärkeetä niin kannattaa kuitenkin edes perustiedot hankkia ensin.
Jani

Edellinen

Paluu TradeDoubler