Kannatan 24h risteilyä, olen valmis maksamaan hommasta 100€ mutta hytin haluan valita itse ja maksaa siitä sitten mitä tekee mieli
Jani kirjoitti:Ja mun mielestä kuulostaa paremmalta optimointi.comin ympärillä pysyminen kuin koko mainos/digi skenen mukaan ottaminen.
mannerv kirjoitti:Jani kirjoitti:Ja mun mielestä kuulostaa paremmalta optimointi.comin ympärillä pysyminen kuin koko mainos/digi skenen mukaan ottaminen.
Samaa mieltä ja tältä pohjalta tätä tehdäänkin. Muuten Jani, sä voisit varmaan hankkia puhujiksi pari Indiedays-bloggaajaa? Mua kiinnostaisi ainakin kokemukset blogiverkoista bloggaajan näkökulmasta.
Jani kirjoitti:Mä kannatan ennemmin 24h kuin 48h.
Puhujina ja sponsoreina voisi olla affiverkkoja, nythän niitä riittää Suomessakin... Mutta pääpaino sillä vapaalla hengailulla ja verkostoitumisella. Ja mun mielestä kuulostaa paremmalta optimointi.comin ympärillä pysyminen kuin koko mainos/digi skenen mukaan ottaminen.
mannerv kirjoitti:Jani kirjoitti:Ja mun mielestä kuulostaa paremmalta optimointi.comin ympärillä pysyminen kuin koko mainos/digi skenen mukaan ottaminen.
Samaa mieltä ja tältä pohjalta tätä tehdäänkin. Muuten Jani, sä voisit varmaan hankkia puhujiksi pari Indiedays-bloggaajaa? Mua kiinnostaisi ainakin kokemukset blogiverkoista bloggaajan näkökulmasta.

Paluu Yleistä hakukoneoptimoinnista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa