"Seminaariristeily"

Yleistä keskustele hakukoneoptimoinnista.

Re: "Seminaariristeily"

ViestiKirjoittaja panukuulu » Ke Helmi 03, 2010 23:58

Micfiren kanssa samaa mieltä paikasta.

Kannatan 24h risteilyä, olen valmis maksamaan hommasta 100€ mutta hytin haluan valita itse ja maksaa siitä sitten mitä tekee mieli :).
panukuulu

ViestiKirjoittaja mirkoe » To Helmi 04, 2010 0:10

Itse olen pitemmän aikaa vain seurannut vierestä palstan keskusteluja ja totellut neuvoja ;) Kiitoksia niistä kaikille.
Risteilyllä voisin todellakin oppia paljon uutta, (ryyppäämisestä suuren maailman malliin) joten mielelläni maksan 100€ ja lähden mukaan jos vain aikataulut saa täsmäämään. Parhaiten itselleni sopisi perjantai ja lauantai iltaristeilyt.
Käyttäjän avatar
mirkoe

ViestiKirjoittaja mannerv » To Helmi 04, 2010 0:50

Jani kirjoitti:Ja mun mielestä kuulostaa paremmalta optimointi.comin ympärillä pysyminen kuin koko mainos/digi skenen mukaan ottaminen.

Samaa mieltä ja tältä pohjalta tätä tehdäänkin. Muuten Jani, sä voisit varmaan hankkia puhujiksi pari Indiedays-bloggaajaa? Mua kiinnostaisi ainakin kokemukset blogiverkoista bloggaajan näkökulmasta.
mannerv

ViestiKirjoittaja goos » To Helmi 04, 2010 0:58

mannerv kirjoitti:
Jani kirjoitti:Ja mun mielestä kuulostaa paremmalta optimointi.comin ympärillä pysyminen kuin koko mainos/digi skenen mukaan ottaminen.

Samaa mieltä ja tältä pohjalta tätä tehdäänkin. Muuten Jani, sä voisit varmaan hankkia puhujiksi pari Indiedays-bloggaajaa? Mua kiinnostaisi ainakin kokemukset blogiverkoista bloggaajan näkökulmasta.

Hyvä idea, pyydä että ottaa kavereita mukaan kans. Muuten tulee turhan miespainotteista seuraa :)
goos

ViestiKirjoittaja timore » To Helmi 04, 2010 2:33

Jani kirjoitti:Mä kannatan ennemmin 24h kuin 48h.

Puhujina ja sponsoreina voisi olla affiverkkoja, nythän niitä riittää Suomessakin... Mutta pääpaino sillä vapaalla hengailulla ja verkostoitumisella. Ja mun mielestä kuulostaa paremmalta optimointi.comin ympärillä pysyminen kuin koko mainos/digi skenen mukaan ottaminen.

Noi affiverkot on aika selkeitä sponsoreita. Mutta toisaalta niiden tarjoamat esittelyt/puheet voi olla aika turhia.
Tai ainakin pitäisi tehdä selkeäksi, että jengiä kiinnostaa kuulla oikeista asioista, eikä mitään puhtaita markkinointipuheita.
Käyttäjän avatar
timore

ViestiKirjoittaja Tomppa » To Helmi 04, 2010 3:48

mannerv kirjoitti:

Ettei vaan pilpero kuitenkin mielessä? :O
Käyttäjän avatar
Tomppa

Edellinen

Paluu Yleistä hakukoneoptimoinnista