Tarvitaan etätöitä!

Tarvitsetko tekijää? Ilmoita täällä jos tarvitset uudet verkkosivut, logon, hakukoneoptimointia...

Re: Tarvitaan etätöitä!

ViestiKirjoittaja vns » La Tammi 16, 2010 17:09

Kannattaa Tumppi tutustua tähän palveluun: http://eezy.fi/ . Voit sen kautta laskuttaa, jos joku ei jostain syystä halua palkkaa maksaa.
Käyttäjän avatar
vns

ViestiKirjoittaja tumppiman » La Tammi 16, 2010 19:17

vns kirjoitti:Kannattaa Tumppi tutustua tähän palveluun: http://eezy.fi/ . Voit sen kautta laskuttaa, jos joku ei jostain syystä halua palkkaa maksaa.

Kiitos vinkistä. Joskus aikaisemmin olen palveluun tutustunut.
tumppiman

ViestiKirjoittaja mannerv » La Tammi 16, 2010 22:04

vns kirjoitti:Kannattaa Tumppi tutustua tähän palveluun: http://eezy.fi/ . Voit sen kautta laskuttaa, jos joku ei jostain syystä halua palkkaa maksaa.

Monella paikkakunnalla on vastaavia osuuskuntia. Uusyrityskeskukset tietävät varmaan ainakin.
mannerv

ViestiKirjoittaja Mastermind_ » Ke Tammi 20, 2010 10:26

Jos tuloja ei kerry yli 8500 euroa niin voit kirjoitella alvittomia laskuja asiakkaille. Verottajan kanssa tulee sopia ennakonpidätyskuviot. Myös Freelancer-verokortti toiminee.

"Myyjä ei ole verovelvollinen, jos
arvonlisäverolaissa tarkoitettu tilikauden liikevaihto on enintään 8 500 euroa" lähde: vero.fi
.............................................................................................................
Toinen hyvä vaihtoehto on osuuskuntaan liittyminen, mutta laskutuskulut voivat joissain tapauksissa olla liian suuret.
Mastermind_

ViestiKirjoittaja Tomppa » To Tammi 21, 2010 2:43

micfire kirjoitti:
Tomppa kirjoitti:Kyl mä silti käsitin just mitä sä tuolla linkilläs halusit sanoa. Näitä "vitsejä" ja "ystävällisiä heittoja" on kiva heitellä porukassa yhelle ja samalla tyypille, eikö. Kaikille täälläkään ei aivan niitä penaalin terävimpiä kyniä ole jaettu, mutta luulin, että noinkin fiksulla kaverilla kuin sinä muuten vaikutat olevan olisi löytynyt tahdikkuutta olla postaamatta tuollasta, mutta näköjään erehdyin.

Joo siis ihan kauheeta kiusaamista. Yritä nyt edes vähän. Kukaan täällä ei oikeasti ole tumppimänille vittuillut sen enempää kuin kenelle muullekkaan. Ihan turha edes yrittää maalata jotain mielikuvaa, että porukka täällä keskittyisi tumppimänin kiusaamiseen. Sä olet oikeasti ainoa joka tuosta veti herneet nenään eikä käsittänyt vitsiä joten pitäisiköhän sun nyt katsoa peiliin. Se että sulla on holier than thou arvot ei tarkoita sitä, että sä olisit oikeassa. Musta tuntuu että sä et edes itsekkään tiedä mitä tahdikkuus tarkoittaa. Sekotat koko termin siihen että ollaan koko ajan niin vitun kohteliaita ja mumistaan yksinään ettei vaan toista satu ja samalla tapetaan toisen mahdollisuus kasvaa. Mee ulos ja kato ympärilles miten hienon valtion suomalainen tahdikkuus on saanut aikaan. Junat kulkee ihan miten sattuu, eduskunta säätää asioita ihan miten sattuu (kts. mediamaksu) ja ravintolassa ei sanota että ruoka oli paskaa. Siinä on sulle malli esimerkki siitä mitä tapahtuu kun kaikki on niin helvetin tahdikkaita koko ajan ja kaikilla on kivaa. Mä en halua olla tahdikas.

Kyllä. Mulla ihan varmasti kiristää pipoa. Ja tosi paljon kiristääkin nyt ja vastaisuudessakin se, että täällä nakellaan mukakivaa läppää miltei joka ikisessä triidissä kaverille joka on kuitenkin vielä lapsi, näin kun puhutaan iästä. Eikä tää koske pelkästään sua vaan kyllä täällä muutkin on kantanu kiitettävästi kortensa kekoon katsoen tumpin postaushistoriaa. Jokainen miettiköön mitä sitä itse tuli tehtyä silloin, kun oli 14-vuotias?

Se on eria asia näin meidän "aikuisten" kesken, kun vittuillaan ja jauhetaan sontaa. Mä en ota sun postauksias itteeni, sikäli mikäli ne minua koskevat, etkä toivottavasti säkään mun. Hyvää settiä sä oot viime aikoina täällä muuten vetäny.

Siitä huolimatta, nakattaisko se katkuruus Suomen valtiota, eduskuntaa, narkkareita sun muita epäkohtia kohtaan sinne minne se kuuluu ja oikeasti autetaan nuorta miestä mäessä sikäli mikäli pystytään. Tai jos ei pystytä auttamaan niin pidetään turpa kiinni ja yritetään käyttäytyä jotenkuten sillä tavalla, ettei kaveri jätä hommaa aivan alkutiehensä. Tuon ikäisellä miehenalulla se kasvun paikka ei ole täällä eikä nyt ja sen sä itsekin hoksaat sikäli mikäli sulla alkaa joskus olemaan hiemankaan vanhempaa jälkikasvua.
Käyttäjän avatar
Tomppa

Edellinen

Paluu Työtä tarjolla