tomni kirjoitti:LISÄYS: Yksinkertaisesti mun mielestä tässä on takana se, että pankit ei halua hoidettavaksi pieniä kauppoja vaan isoja toimijoita.
Juho kirjoitti:Yritys on kaupparekisterissä ja olen ollut Nordean asiakkaanakin tässä jo muutaman kuukauden (yrityspuolella, yksityisenä joku 15 vuotta). Itsekin vähän ihmettelin tätä vastausta. Kyseisessä konttorissa on yrityspuoli suht. uusi, ehkä se johtuu siitä? Eli ovat vielä opettelemassa touhua?
Juho kirjoitti:Tuli pientä takapakkia tuon Checkoutin suhteen. Nimittäin aseet ja ammukset ovat kiellettyjä myyntituotteita ja vaikka niitä ei tällä hetkellä olekaan verkkokaupan valikoimissa, niin osa tuotteista on ainakin periaatteessa aseen osia (tosin eivät luvanvaraisia).
tomni kirjoitti:Muistaakseni kiellettyjä joidenkin pankkien suorissa soppareissakin.
Juho kirjoitti:Onko täällä jollakulla tietoa siitä pitävätkö maksunvälityspalvelut asiakkaiden varat erillään omistaan (kirjanpidossa) eli mikä on riski varojen menettämisestä konkurssin yhteydessä?
juctuc kirjoitti:Millähän tuo checkout meinaa elää, kun nykyään ei ole enää kk-maksua eikä edes provisiota paitsi korttimaksuissa? Vain oonko ymmärtänyt joitain väärin---
Juho kirjoitti:No ajattelin päivittää tännekin tilannetta sen verran, että olin yhteydessä Checkoutiin ja kuulemma asiakkaiden varat pidetään siellä firman varoista erillään sekä kirjanpidossa, että käytännössä. Tosin erinäisistä muista syistä päädyin sittenkin vielä odottavalle kannalle yhteistyön kannalta. Syksyllä tulee joitain uudistuksia joiden myötä täytyy harkita asiakkuutta uudelleen.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa