Online booking system

Softat & alustat. Kuvagalleriat, keskustelufoorumit, CMS jne. Myös muut hyödylliset skriptit.

Online booking system

ViestiKirjoittaja MichaelS » Ma Heinä 20, 2009 18:21

Infoa, kokemuksia ja suositteluja otetaan vastaan mielihyvin esim. Joomlan tai muun cms:n online varausjärjestelmä-plugineista. Saa olla myös maksullinen. Kohteeksi olisi tulossa Hotelli, B&B, etc. etc. päivä/vk/kk varauksia ulkomaisen kaupungin eri kohteisiin. Anyone?
- Mike
MichaelS

Re: Online booking system

ViestiKirjoittaja veeti » Ke Heinä 22, 2009 12:49

MichaelS kirjoitti:Infoa, kokemuksia ja suositteluja otetaan vastaan mielihyvin esim. Joomlan tai muun cms:n online varausjärjestelmä-plugineista. Saa olla myös maksullinen. Kohteeksi olisi tulossa Hotelli, B&B, etc. etc. päivä/vk/kk varauksia ulkomaisen kaupungin eri kohteisiin. Anyone?
- Mike

Menee vähän ohi:

Kannattaa tutustua Omenan ja Mangon-setteihin. Mango-setti on rakennettu nähtävästi Joomlan päälle ja varassysteemi on räätelöytypaketti.

http://www.mangohotel.fi/
http://www.omenahotels.com/

Etenkin tuo Omena on loistava. Kummatkin käyttää Axemo-ovikoodilaitteita, joka on alunperin kulunvalvontasetti. Axemo on vähän raskas.
veeti

ViestiKirjoittaja shovi » Ke Heinä 22, 2009 12:56

Tääkin menee "vähän" ohi, mutta ootko Mike siirtymässä online busineksesta matkailuun? Mä ainakin varaan bed&breakfastin heti!
shovi

ViestiKirjoittaja Jukka Ropponen » Ke Heinä 22, 2009 14:51

Aika moni meidän asiakas ulkomailla käyttää tätä systeemiä joka tuntuu toimivan ihan ok: http://www.g-rez.com/

Jukka
Jukka Ropponen

ViestiKirjoittaja MichaelS » To Heinä 23, 2009 11:44

shovi kirjoitti:Tääkin menee "vähän" ohi, mutta ootko Mike siirtymässä online busineksesta matkailuun? Mä ainakin varaan bed&breakfastin heti!

Ei nyt aivan vielä . Ainakaan ennen kuin itse omistaa noita.. Mut toki voin sulle varata paikan Italiasta, tais vaan lomat mennä jo,vai?

Omenahotellin varausjärjestelmä vaikuttaa kyllä loistavalta ja on äärimmäisen selkeästi implementoitukin. Mahtaakohan kellään olevan kokemusta Bughotellista, Jomresista tai jomhbs:stä.. Ensimmäinen kyllä pistää ennakkoluulot soimaan jo.. g-rez on taas mukamas blokannut ip:ni, taitaa olla kämmit päällä siellä. Ei siis päässyt vilkaisemaankaan..

-Mike
MichaelS

ViestiKirjoittaja shovi » To Heinä 23, 2009 11:47

MichaelS kirjoitti:
shovi kirjoitti:Tääkin menee "vähän" ohi, mutta ootko Mike siirtymässä online busineksesta matkailuun? Mä ainakin varaan bed&breakfastin heti!
Ei nyt aivan vielä . Ainakaan ennen kuin itse omistaa noita.. Mut toki voin sulle varata paikan Italiasta, tais vaan lomat mennä jo,vai?

Joo, viimeisiä päiviä viedään, mikä on kyllä hyvä asia terveyden kannalta...
shovi

ViestiKirjoittaja veeti » To Heinä 23, 2009 20:21

MichaelS kirjoitti:

Omenahotellin varausjärjestelmä vaikuttaa kyllä loistavalta ja on äärimmäisen selkeästi implementoitukin. Mahtaakohan kellään olevan kokemusta Bughotellista, Jomresista tai jomhbs:stä.. Ensimmäinen kyllä pistää ennakkoluulot soimaan jo.. g-rez on taas mukamas blokannut ip:ni, taitaa olla kämmit päällä siellä. Ei siis päässyt vilkaisemaankaan..

-Mike

Mulla toimii ainakin nyt toi g-rez. Aluksi oli toi kielto päällä.

Kertausta:

Ton sivun voi katsoo myös ns. Googlen välimuistisivujen kautta tai Anonymous proxylla.
veeti

Paluu Softat