Juha kirjoitti:Kun otin tuon ääkkös urlin en ollut tietoinen teknisistä ongelmista. Minulle on ihan ok jos 5% pyrkijöistä ei pääse sivuille mutta ei mielellään paljon enempää. Tilannehan paranee koko ajan kun selaimet uudistuvat. Äkkös sähköpostia en käytä. Mitenkähän on. Tukisikohan samaan osoittava http://www.haavalokuvaus.fi sivustoni Google rankingia? Eli tajuaako google noiden ääkkösten puuttumisen?
micfire kirjoitti:Itse heräsin vasta pari päivää sitten, että mulla on blogin headerissa markopolojärvi.com eikä mulla edes ole koko domainiaNo nyt on, mutta taas sarjassamme pieniä lipsahduksia
Foge kirjoitti:micfire kirjoitti:Itse heräsin vasta pari päivää sitten, että mulla on blogin headerissa markopolojärvi.com eikä mulla edes ole koko domainiaNo nyt on, mutta taas sarjassamme pieniä lipsahduksia
Joku tuli viikko pari sitten mun blogiin haulla "marko pölöjärven tissit". Jotenkin tuli mieleen että vois olla Olli kun pistin sen blogin kommentteihin tekstin Hjallis Harkimo alasti gay-bileissä ja sitten tulin googlesta vastaavalla haulla sinne. Tai sitten joku muu, mutta aika vähiin taitaa jäädä vaihtoehdot
Foge kirjoitti:micfire kirjoitti:Itse heräsin vasta pari päivää sitten, että mulla on blogin headerissa markopolojärvi.com eikä mulla edes ole koko domainiaNo nyt on, mutta taas sarjassamme pieniä lipsahduksia
Joku tuli viikko pari sitten mun blogiin haulla "marko pölöjärven tissit". Jotenkin tuli mieleen että vois olla Olli kun pistin sen blogin kommentteihin tekstin Hjallis Harkimo alasti gay-bileissä ja sitten tulin googlesta vastaavalla haulla sinne. Tai sitten joku muu, mutta aika vähiin taitaa jäädä vaihtoehdot
timore kirjoitti:Foge kirjoitti:micfire kirjoitti:Itse heräsin vasta pari päivää sitten, että mulla on blogin headerissa markopolojärvi.com eikä mulla edes ole koko domainiaNo nyt on, mutta taas sarjassamme pieniä lipsahduksia
Toi taisi olla mun jotain referrer-testailuja. Jollekkin rakennussaitille oli tultu hakusanoilla "free pussy videos" tjsp. niin piti vähän itekkin testailla
.
Saattaa olla muillakin ihan hauskoja hakusanoja lokeissa...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa