Ääkkös urli ja backlinkit

Linkitys ja linkkien merkitys hakukoneoptimoinnissa.

Re: Ääkkös urli ja backlinkit

ViestiKirjoittaja optimizeme » Ke Joulu 10, 2008 0:23

Kyllä urlilla on vaikutusta jo pelkästää sen takia että ankkurilinkeistä löytyy "hakusana". Esim. kalastus.com jne..
optimizeme

ViestiKirjoittaja tekstiurakoitsija » Pe Touko 22, 2009 19:25

Juha kirjoitti:Kun otin tuon ääkkös urlin en ollut tietoinen teknisistä ongelmista. Minulle on ihan ok jos 5% pyrkijöistä ei pääse sivuille mutta ei mielellään paljon enempää. Tilannehan paranee koko ajan kun selaimet uudistuvat. Äkkös sähköpostia en käytä. Mitenkähän on. Tukisikohan samaan osoittava http://www.haavalokuvaus.fi sivustoni Google rankingia? Eli tajuaako google noiden ääkkösten puuttumisen?

Se aakkos URL on niin halpa etten jättäisi sitä hankkimatta. Varmuuden vuoksi käyttäisin sitä tuon toisen rinnalla. En silti usko että Googlella on kauheasti vaikeuksia ymmärtää tuota domainia. Toimiihan kyrillisilläkin kaikki ihan ok (kai?).
Käyttäjän avatar
tekstiurakoitsija

ViestiKirjoittaja micfire » La Touko 23, 2009 10:05

Itse heräsin vasta pari päivää sitten, että mulla on blogin headerissa markopolojärvi.com eikä mulla edes ole koko domainia :D No nyt on, mutta taas sarjassamme pieniä lipsahduksia ;)
Käyttäjän avatar
micfire

ViestiKirjoittaja Foge » La Touko 23, 2009 10:53

micfire kirjoitti:Itse heräsin vasta pari päivää sitten, että mulla on blogin headerissa markopolojärvi.com eikä mulla edes ole koko domainia :D No nyt on, mutta taas sarjassamme pieniä lipsahduksia ;)

Joku tuli viikko pari sitten mun blogiin haulla "marko pölöjärven tissit". Jotenkin tuli mieleen että vois olla Olli kun pistin sen blogin kommentteihin tekstin Hjallis Harkimo alasti gay-bileissä ja sitten tulin googlesta vastaavalla haulla sinne. Tai sitten joku muu, mutta aika vähiin taitaa jäädä vaihtoehdot :)
Foge

ViestiKirjoittaja micfire » La Touko 23, 2009 18:10

Foge kirjoitti:
micfire kirjoitti:Itse heräsin vasta pari päivää sitten, että mulla on blogin headerissa markopolojärvi.com eikä mulla edes ole koko domainia :D No nyt on, mutta taas sarjassamme pieniä lipsahduksia ;)

Joku tuli viikko pari sitten mun blogiin haulla "marko pölöjärven tissit". Jotenkin tuli mieleen että vois olla Olli kun pistin sen blogin kommentteihin tekstin Hjallis Harkimo alasti gay-bileissä ja sitten tulin googlesta vastaavalla haulla sinne. Tai sitten joku muu, mutta aika vähiin taitaa jäädä vaihtoehdot :)

Hahah, asiaa :)
Käyttäjän avatar
micfire

ViestiKirjoittaja timore » Su Touko 24, 2009 4:04

Foge kirjoitti:

Toi taisi olla mun jotain referrer-testailuja :D. Jollekkin rakennussaitille oli tultu hakusanoilla "free pussy videos" tjsp. niin piti vähän itekkin testailla :D.

Saattaa olla muillakin ihan hauskoja hakusanoja lokeissa.. ;).
Käyttäjän avatar
timore

ViestiKirjoittaja Foge » Ma Touko 25, 2009 13:10

timore kirjoitti:
Foge kirjoitti:

Toi taisi olla mun jotain referrer-testailuja :D. Jollekkin rakennussaitille oli tultu hakusanoilla "free pussy videos" tjsp. niin piti vähän itekkin testailla :D.

Saattaa olla muillakin ihan hauskoja hakusanoja lokeissa.. ;).

Kävitkös taas kun nyt on suora kysymys: janne kauppi -kerros mitäs statistiikat näyttää? Pitäiskö käydä heittämässä vastaus Googlen kautta sun statseihin (jos nyt olit sä). Olis aika kurkoo chattailla hakusanastatsien kautta, tosin ehkä hieman turhan nörttiä :roll:

Mutta mikä on kurkoa, ajattelemattoman kirjoitustyylin ansiosta joku näkyy löytäneen mun blogin hakusanalla keinosiementäjä 8)
Foge

ViestiKirjoittaja panukuulu » Ke Kesä 24, 2009 10:46

Threadin aloittajalle, ota tavallainen urli päädomainiksi jota lähdet optimoimaan ja noita ääkkösdomaineja sitten redirectilla päälle.

Ja kyllä domaini vaikuttaa rankingiin, ja paljon.
panukuulu

Edellinen

Paluu Linkit