netmommy kirjoitti:^Ei ei, silkkaa viatonta hämmästyneisyyttä ja huvittuneisuutta - ei mitään pilaa. Harmi jos ette käsitä, mitä tarkoitan. Siinä tapauksessa kannattaakin unohtaa se ensimmäinenkin kommentti.
![]()
Tarvittaisi enemmän äiti-ihmisiä tänne niin voisi keskustella niin että joku tajuaisi munkin jutuista.Jos vaikka naapurin äiti olisi optimoija niin luultavasti hän ymmärtäisi melko hyvin.
*muoks* Jos vaikkapa Mauri Pekkarinen tai Timo Soini järkkäisi vastaavia tapahtumia kaikille poliitikoille ja Fun Clubeja itselleen niin kyllähän silloin saattaisi jotakuta muuta kuin minuakin hämmästyttää & huvittaa. (Käsittiköhän kukaan?)
Eikös kaikessa markkinoinnissa ole kyse julkisuuden hakemisesta? Saatan tietysti olla väärässä, mutta epäilen etten ole
Tunnen kyllä paljon äiti-ihmisiä ja nekin viihtyy kyllä ihan hyvin miesten kanssa, eikä ole tommosia feministejä joiden mielestä jos mies tykkää vetää välillä viunaa ja katella naisia on pahasta. Kait sä ymmärrät että se on ihan luonnollista?
Myönnän olevani hetero, 29v almost ja en absolutistikaan, toisaalta oon myös helvetin kova hakukoneoptimoija. Sitä säkään et varmaan kiistä?
Ja mitä tulee misseihin niin niitä ei näkynyt, otatko oikeasti jokaisen mun sanan tosissani? Hymy-tyttöjä kyllä näkyi
Tietääkseni en ole Mauri Pekkarinen tai Timo Soini, en välttämättä ees haluisi olla mikään rasisti.
Oikeesti oon pahoillani kaikesta. Sori kun hankin enemmän lukijoita kun muut alan teokset ja tein verkkomarkkinoinnista vähän tunnetumpaa. Ymmärrän kyllä et suutut ihan aiheesta.
Jos mä järjestän jotain niin teen sen isosti, yleensä pyrin tekemään joku kerta entistä isommin.
PS. Äiti-ihmisiä oli viime miitissä, mm. Sara taitaa olla äiti? Ja ihan hyvin viihtyi.
PPS. Tää on vielä kaukana niistä "ammattilaisten" eli yritysjohtajien kekkereissä missä liikkuu maksullisia naisia & huumeita, tähän asti ilmaiset naiset on riittäneet & alkoholi.
PPPS. Eikö sinne tullut ammattilaisia?