Ei ehkä kovin laadukkaita linkkejä, mutta teema on sellainen, että sitä käyttäisivät lähinnä samalla alalla bloggaavat. Vielä kun hion pikselit vimpan päälle niin voiko mikään mennä pieleen..?
ukkop kirjoitti:Eräs alan toimija tekee samaa Joomla! teemoilla. Kannattaa erityisesti miettiä ankkuritekstiä ja miten voisi varioida sitä. Olen itsekin miettinyt tällaisia linkkivirityksiä, voisiko templaten laittaa hakemaan ankkuritekstin jostakin omalla saitilla, piilossa olevasta fileestä satunnaisesti ankkuritekstiä vaihdellen.
dumaas kirjoitti:ukkop kirjoitti:Eräs alan toimija tekee samaa Joomla! teemoilla. Kannattaa erityisesti miettiä ankkuritekstiä ja miten voisi varioida sitä. Olen itsekin miettinyt tällaisia linkkivirityksiä, voisiko templaten laittaa hakemaan ankkuritekstin jostakin omalla saitilla, piilossa olevasta fileestä satunnaisesti ankkuritekstiä vaihdellen.
Teeman latauslinkki osoittaa php fileen joka ensin arpoo ja puukottaa footteritekstin, zippaa tiedostot ja puskee lataajalle?
dumaas kirjoitti:Teeman latauslinkki osoittaa php fileen joka ensin arpoo ja puukottaa footteritekstin, zippaa tiedostot ja puskee lataajalle?
shovi kirjoitti:dumaas kirjoitti:Teeman latauslinkki osoittaa php fileen joka ensin arpoo ja puukottaa footteritekstin, zippaa tiedostot ja puskee lataajalle?
Tätä on pakko kokeilla! Voisko joku jeesata vähän eteenpäin, miten tämä käytännössä toteutetaan? Myös tarjouksia tällaisen kikkuran koodaamisesta otetaan vastaan.
dillon kirjoitti:Et sitten monimutkaisempaa ratkaisua keksinyt
$array = array("theme1.zip","theme2.zip","theme3.zip");
echo '<a href="/download/'.$array[array_rand($array)].'/">Lataa teema</a>';
Elmo kirjoitti:Missään nimessä zippiä ei kuitenkaan kannata mun mielestä generoida livenä, kun joku painaa nappia.

Velmu kirjoitti:Elmo kirjoitti:Missään nimessä zippiä ei kuitenkaan kannata mun mielestä generoida livenä, kun joku painaa nappia.
Miksi ei kannata? Kauanko zipin tekemisessä sitten menee aikaa vai mikä tämä syy on? Jos kokonaisen zipin tekemisessä alusta alkaen kestäisi liian kauan, niin ainakin vähemmän aikaa veisi, jos lisäisi lennosta olemassaolevaan zippiin ainoastaan tämän "linkkitiedoston".
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa