netmommy kirjoitti:Söderholmilla on kyllä ihan omat markkinointikeinonsa, on tässä viime viikkoina todettu. Ei voi muuta kun hihitellä itsekseen niin sentäs halutut osallistujat saavat touhulla osallistua ilman että pahanilmanlintu jurputtaisi miksei nää vetonaulat toimi kaikille.Jåå, hauskaa risteilyä.
netmommy kirjoitti:JuhaS14 kirjoitti:Riittää kun enemmistöön toimiiKaikkia ei kuitenkaan saa koskaan ostamaan, silloin kannattaa keskittyä siihen että saa sen enemmistön ostamaan. Toivottavasti säkin ymmärrät joskus tämän markkinoinnin perusasian
Mut kerro toki miksei suhun iske? =) Siksikö ettei olla absolutisteja? =) On siellä joukossa absolutistejakin ollut ja ihan hyvin ovat käsittääkseni tulleet toimeen. Kyllä mä tiedän mikä suhunkin toimii, ei ole vaan syytä ollut vetää oikeista naruista
Miten olisi vetonaulana: Kuinka teet kuukaudessa 10.000€ rahaa 15 minuutin kuukausittaisella duunilla -esitys?
Niin niin, long tailia ei kannata huomioida jos ei siitä ole edes mitään hyötyä. Kyl mä ymmärrän.
Muhun ei iske nää menot ja meiningit kun mä haluun vaan tehä kivaa duunia ja pitää elämäni ihan tavallisilla raiteilla. Haluun vaan tietoa ja taitoa ilman viihdykkeitä, tylsää elämää?! Olishan se ehkä erikoista jos mua kiinnostaisi ihan tolkuttomasti jonkun missin jutut, kassatädin numerot tai Snoobin saunat. Mut jos sulla on tarjota helppo ja rehellinen keino päästä taloveloista eroon 1 päivässä niin se vois upota.
netmommy kirjoitti:netmommy eli Mrs. SEO - hakukoneoptimointia agitoimisen ja sadomasokismin keinoin. Siinäpä titteli.Joo, ei kaikki ole niin vakavaa.
netmommy kirjoitti:^unohda se ihmeessä, mulla ei ollut juuri mitään mielessä, kommentoinpahan vaan sanamuotoihin ja kysymyksiin. Ihan yhtä hyvin olisi voinut olla joku kolmas osapuoli kyseessä. Mun pointti oli, että saa kai sitä hihittää jos joku perustaa itselleen Fun Clubin, järjestää ammattilaisten tapahtumaan missin paikalle jne? Ei mulla ollut tarkoitus kerätä minkäänlaista julkisuutta, lähinnä tätä Söderholm-julkisuusilmiötä puin joka ilmenee ekasta viestistäni. Älä sinäkään ota niin tosissaan. Jep, ja jotta säästytään muilta kommenteilta niin poistan koko viestini.
netmommy kirjoitti:Mun pointti oli, että saa kai sitä hihittää jos joku perustaa itselleen Fun Clubin, järjestää ammattilaisten tapahtumaan missin paikalle jne?
netmommy kirjoitti:Aika surkee fiilis jäi sitten tästäkin keskustelusta, harmi.
Paluu Yleistä hakukoneoptimoinnista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 1 vierailijaa