Blogien tuotot

Kumppanuusohjelmat ja muut tavat ansaita rahaa tai mainostaa verkossa.

Re: Blogien tuotot

ViestiKirjoittaja JuhaS14 » Ma Tammi 26, 2009 19:27

shovi kirjoitti:Kyllähän blogeilla saa ihan hyvät hillot käärittyä. Tänään oli hyvä päivä, alla todisteet. Tällä hetkellä tosin TD tuottaa enemmän kun Adsense.

Kuva

Toki mulla on kaikki oikeat saitit eri tileillä, eli tuossa on vaan blogit. En oo millään onnistunut saamaan tonnia päivässä, menee aina joko ali tai yli, eli oon vielä päivätöissä harjottelemassa.

Haha =) Joo, kyllä sitä pitää vielä päivätöissä harjoitella :)
JuhaS14

ViestiKirjoittaja Jani » Ti Tammi 27, 2009 0:10

JuhaS14 kirjoitti:
shovi kirjoitti:Kyllähän blogeilla saa ihan hyvät hillot käärittyä. Tänään oli hyvä päivä, alla todisteet. Tällä hetkellä tosin TD tuottaa enemmän kun Adsense.

Toki mulla on kaikki oikeat saitit eri tileillä, eli tuossa on vaan blogit. En oo millään onnistunut saamaan tonnia päivässä, menee aina joko ali tai yli, eli oon vielä päivätöissä harjottelemassa.

Mielenkiintoisempaa kuin se, että joku tienaa yli tonnin päivässä (eli yli 30 000 /kk) on se, että joku käy sen jälkeen 8-4 töissä tienaamassa 4000-5000 / kk. Niin, saahan sieltä töistä kiitoksena pari viikkoa vuosilomaa... ;)
Jani

ViestiKirjoittaja JuhaS14 » Ti Tammi 27, 2009 9:09

Jani kirjoitti:
JuhaS14 kirjoitti:

Mielenkiintoisempaa kuin se, että joku tienaa yli tonnin päivässä (eli yli 30 000 /kk) on se, että joku käy sen jälkeen 8-4 töissä tienaamassa 4000-5000 / kk. Niin, saahan sieltä töistä kiitoksena pari viikkoa vuosilomaa... ;)

Istuuko joku oikeasti töissä kasista neljään? =) Mun työpäivät alkaa muistuttaa enemmänkin kasist kymppiin mallia :)
JuhaS14

ViestiKirjoittaja roheline » Ti Tammi 27, 2009 11:33

Sitten jos saa edes impressiot päivässä yli 1000 niin huomaa, että Google käyttää tuhaterottimena välilyöntiä. Ja kun vielä hoksaa, että clikit / impressiot on CTR niin silloin voi "ansaita" vaikka $10 000 päivässä.
roheline

ViestiKirjoittaja shovi » Ti Tammi 27, 2009 11:34

roheline kirjoitti:Sitten jos saa edes impressiot päivässä yli 1000 niin huomaa, että Google käyttää tuhaterottimena välilyöntiä. Ja kun vielä hoksaa, että clikit / impressiot on CTR niin silloin voi "ansaita" vaikka $10 000 päivässä.

Et nyt olis huomannu tällasia pikkuseikkoja, niin tästä olis tullu ihan hauskaa ;) Juha miks ehdit poistaa sun screenshotit :D

Edit: mulla on ainakin pilkku tuhateroittimena eikä välilyöntiä. Oletin tosin, että joku olis huomannut, ettei eCPM ole laskettu oikein.
shovi

ViestiKirjoittaja JuhaS14 » Ti Tammi 27, 2009 15:21

shovi kirjoitti:
roheline kirjoitti:Sitten jos saa edes impressiot päivässä yli 1000 niin huomaa, että Google käyttää tuhaterottimena välilyöntiä. Ja kun vielä hoksaa, että clikit / impressiot on CTR niin silloin voi "ansaita" vaikka $10 000 päivässä.

Et nyt olis huomannu tällasia pikkuseikkoja, niin tästä olis tullu ihan hauskaa ;) Juha miks ehdit poistaa sun screenshotit :D

Edit: mulla on ainakin pilkku tuhateroittimena eikä välilyöntiä. Oletin tosin, että joku olis huomannut, ettei eCPM ole laskettu oikein.

Mä poistin ne jo eilen. :) Periaatteessahan noita ei saisi julkaista ainakaan Adsensen sääntöjen mukaan, niin aattelin että tarpeeks pitkään ollut jo online :)
JuhaS14

ViestiKirjoittaja Ville » La Helmi 14, 2009 23:34

JuhaS14 kirjoitti:Lähin tekee nyt matkailublogia et katotaan tuplaanko vai triplaanko noi tulot lähiviikkoina.

No miten menee matkailublogin kanssa tällä hetkellä? Ja ei: tämä ei ole mitään kateellisten vittuilua, olen ihan aidosti kiinnostunut voiko matkailuaiheisella blogilla tienata suomessa rahaa?

ViestiKirjoittaja JuhaS14 » Su Helmi 15, 2009 20:25

Ville kirjoitti:
JuhaS14 kirjoitti:Lähin tekee nyt matkailublogia et katotaan tuplaanko vai triplaanko noi tulot lähiviikkoina.

No miten menee matkailublogin kanssa tällä hetkellä? Ja ei: tämä ei ole mitään kateellisten vittuilua, olen ihan aidosti kiinnostunut voiko matkailuaiheisella blogilla tienata suomessa rahaa?

Alussa vasta, mutta kyllä tää joitain satasia viikossa tuottaa jo. :) Nyt on siis tekeillä ihan kunnollinen saitti.
JuhaS14

ViestiKirjoittaja Elmo » Su Helmi 15, 2009 22:54

JuhaS14 kirjoitti:Alussa vasta, mutta kyllä tää joitain satasia viikossa tuottaa jo. :) Nyt on siis tekeillä ihan kunnollinen saitti.

Puhutko tosta matkailublogista tai noista muista blogeista vai ootko tehny jonkun saitin, mitä en oo kerenny bongaan? (Vai onko se iso kultamuna vielä työnalla julkaisematta?)
Käyttäjän avatar
Elmo

ViestiKirjoittaja timore » Ma Helmi 16, 2009 0:14

Ville kirjoitti:

Ei kyllä oikein voi, ala on liian saturoitunut eikä muutenkaan rahaa juuri liiku busineksessa. Harmi. :(
Käyttäjän avatar
timore

ViestiKirjoittaja lihavahko » Ma Helmi 16, 2009 18:30

timore kirjoitti:
Ville kirjoitti:No miten menee matkailublogin kanssa tällä hetkellä? Ja ei: tämä ei ole mitään kateellisten vittuilua, olen ihan aidosti kiinnostunut voiko matkailuaiheisella blogilla tienata suomessa rahaa?

Ei kyllä oikein voi, ala on liian saturoitunut eikä muutenkaan rahaa juuri liiku busineksessa. Harmi. :(

Aijaa? Joku perustu rantapallo.fi:n reilu vuosi sitten ja nyt sivuilla käy 50000 uniikkia kävijää/viikko. Varmaan tuottaa ihan kivasti.

JuhaS14 kirjoitti:
Ville kirjoitti:

Alussa vasta, mutta kyllä tää joitain satasia viikossa tuottaa jo. :) Nyt on siis tekeillä ihan kunnollinen saitti.

Varmaan tuottaa tämä kultamuna "hellarin halpoja matkoja" satasia viikossa kun ei siellä edes ketään käy eikä tule varmaan koskaan käymäänkään :D
lihavahko

ViestiKirjoittaja JuhaS14 » Ma Helmi 16, 2009 18:35

Aijaa? Joku perustu rantapallo.fi:n reilu vuosi sitten ja nyt sivuilla käy 50000 uniikkia kävijää/viikko. Varmaan tuottaa ihan kivasti.

Kyllä se Rantapallo taitaa olla hieman vanhempi kun vuoden :D Eiköhän Jani oo jo ton kanssa useampia vuosia tuhertanut :)

Eikä se kävijöiden määrä, vaan niiden laatu. On mullakin saitteja tossa jotka vetää 10 000 kävijää päivässä, mutta ei ne juuri mitään tuota =)
JuhaS14

ViestiKirjoittaja lihavahko » Ma Helmi 16, 2009 18:50

Jaa, en tiedä ainakin rantapallo.fi domain on perustettu vasta 2007 loppupuolella.

Joo mullakin on saitteja joilla käy ainakin 1000000 kävijää tunnissa, mutta kuitenkaan se sinun matkailublogisi ei tuota satasia viikossa eikä edes vuodessa, kun siellä ei käy ketään.
lihavahko

ViestiKirjoittaja Ville » La Helmi 28, 2009 15:20

Ville kirjoitti:No miten menee matkailublogin kanssa tällä hetkellä? Ja ei: tämä ei ole mitään kateellisten vittuilua, olen ihan aidosti kiinnostunut voiko matkailuaiheisella blogilla tienata suomessa rahaa?

JuhaS14 kirjoitti:Alussa vasta, mutta kyllä tää joitain satasia viikossa tuottaa jo. :) Nyt on siis tekeillä ihan kunnollinen saitti.

lihavahko kirjoitti:Varmaan tuottaa tämä kultamuna "hellarin halpoja matkoja" satasia viikossa kun ei siellä edes ketään käy eikä tule varmaan koskaan käymäänkään :D

No niin, meikäläinenhän sai agitoitua tänne kunnon riidan... Jos tuo Juhan matkailublogi on sama mihin on linkitetty blogistasi, niin epäilen itsekin kovasti noita "satasia viikossa" tuloja? Se mikä sai itseni kiinnostumaan matkailublogien tuotoista oli travelingproject.com, missä kaveri yrittää rahoittaa matkanteon tuon saitin avulla, mutta eipä tuostakaan ole näköjään sitten sen valmiimpaa tullut.

lihavahko kirjoitti:Joku perustu rantapallo.fi:n reilu vuosi sitten ja nyt sivuilla käy 50000 uniikkia kävijää/viikko. Varmaan tuottaa ihan kivasti.

Tuosta rantapallosta löytyi mielenkiintoista tietoa Google trendsistä. Mitä tuossa Lokakuun lopussa on oikein tapahtunut?

ViestiKirjoittaja timore » La Helmi 28, 2009 15:37

Jani pisti lehdistötiedotteen ulos.

http://www.tulos.fi/artikkelit/tiedotta ... kavijoita/
Käyttäjän avatar
timore

EdellinenSeuraava

Paluu Muut mainokset ja mainostaminen