Alanne ulkopuolisena henkilönä olen nyt muutaman päivän käynyt läpi toimintaanne liittyviä kotisivuja ja blogeja yms. Mielenkiintoista luettavaa kaiken kaikkiaan. Moni teistä onkin todennut faktan että alan (todelliset) osaajat ovat melko harvassa. Oman työni kannalta se on varsin harmillinen asia, sillä olemme etsimässä asiakkaallemme hakukoneoptimoinnin teknistä osaajaa. Kyseinen haku on myös tällä foorumilla ollut esillä, eli SEO-ammattilainen on haussa Fonectalle Helsinkiin.
Henkilön vastuulla on hakukoneoptimointi Fonectalla sisäisesti, eli hän vastaa Fonectan lukuisten eri palvelujen hakukoneoptimoinnista. Tehtävä on uusi organisaatiossa. Tehtävässä ei ole myynnillistä roolia, eli tarkoitus on löytää täysverinen SEO-osaaja, joka haluaa keskittyä ydinosaamiseensa. Luonnollisesti tehtävänkuvaa kuitenkin voidaan muokata henkilön vahvuuksien ja kiinnostuksen kohteiden mukaisesti. Lisätietoja tehtävästä saat www-sivuiltamme www.pdpersonnel.fi.
Ota ennakkoluulottomasti yhteyttä jos tämän tyyppinen haaste kiinnostaa sinua. Olen myös äärimmäisen kiinnostunut kaikista asiaan liittyvistä "sisäpiirin" vihjeistä, eli jos mieleesi tulee SEO-osaaja, jonka tiedät olevan uutta haastetta vailla, niin tee hänelle (ja minulle
Yhteen asiaan en ole löytänyt vastausta, eli mistä te SEO-osaajat olette taitonne hankkineet, oletteko itseoppineita vai onko olemassa jokin opinahjo missä hakukoneoptimointia opetetaan?
Ystävällisin terveisin,
Saku Linna
Suorahakukonsultti, KTM
PD Personnel Development Oy Ltd, Tampere
saku.linna@pdpersonnel.fi