Blogien tuotot

Kumppanuusohjelmat ja muut tavat ansaita rahaa tai mainostaa verkossa.

Re: Blogien tuotot

ViestiKirjoittaja JuhaS14 » Ti Tammi 13, 2009 0:40

Voi voi voi teitä epäileviä tuomaita, laitetaas nyt tästä screenshottia TD:n ja Adsensen Blogitileistäni tältä päivältä. Näihin tileihin on tosin eroteltu vain toiminimeni "laadukkaan sisällön julkaisutoiminta" - eli blogitoiminta, nuo "Oikeat sivustot" ovat toisilla tileillä (henk.koht):

Kuva

Kuva

On tuolla mukana toi mun laatublogi "Juhasoderholm.infokin" :D

Blogit ovat läheisesti minua kiinnostavista aiheista :P

Taitaa tos aika lähelle huntti olla kait käytännössä nolla duunilla =) Kaikki noilla tileillä olevat blogit on väännetty noin kuukaudessa kasaan lukuunottamatta Juha Söderholm infoa =)
Viimeksi muokannut JuhaS14 päivämäärä Ti Tammi 13, 2009 0:43, muokattu yhteensä 1 kerran
JuhaS14

ViestiKirjoittaja JuhaS14 » Ti Tammi 13, 2009 0:41

shovi kirjoitti:Vitun marjat :D no, jos kaikki, minkä taakse on asennettu Wordpress on blogeja, silloin tuo 100e-200e päivässä ei ole mahdotonta saavuttaa, mutta ihan täysin utopistinen tavoite oikeilla blogeilla (siinä, missä minä ymmärrän blogin).

Älä mollaa mun blogeja :P
JuhaS14

ViestiKirjoittaja JuhaS14 » Ti Tammi 13, 2009 0:46

pxhza kirjoitti:
JuhaS14 kirjoitti:Kyllä mä blogeilla tienaan tällä hetkellä ERITTÄIN pienellä vaivalla (lue 10-15 minuuttia viikossa) noin 100-200e / per päivä, jos jaksaisi nähdä vähän enemmän vaivaa niin tonnikin päivässä olisi helppo napsia pelkästään suomenkielisiltä kielialueilta.

Kuinka monta blogia sulla on? 5000? :lol:

On kait niitä kaikkineen aika vitusti, mut osan Google lakaisee aina silloin tällöin hakukonetulosten hautausmaalle =) Mut teen 10 aina yhtä lakaistua kohtaan :D Tosin noissa tileissä taitaa olla 8 kiinni. Aloin vasta oikeestaan harrastelee, ennen vääntänyt lähinnä harrastesivuja. Piti koittaa onko helppoa vai kusettaako ne vaan =)
Viimeksi muokannut JuhaS14 päivämäärä Ti Tammi 13, 2009 0:54, muokattu yhteensä 1 kerran
JuhaS14

ViestiKirjoittaja timore » Ti Tammi 13, 2009 0:47

Haluun tunnukset adsenseen ja td:hen, muuten en usko, että kukaan tienaa noin paljon!!!
Tossahan olis kohta niin paljon rahaa, ettei tarttisi muita töitä tehdä. Netistä oikeita tuloja, en usko... :|
Käyttäjän avatar
timore

ViestiKirjoittaja JuhaS14 » Ti Tammi 13, 2009 0:47

Otetaan tää haasteena. Hilaan nyt parin viikon aikana noi päivätulot tuplaksi tosta, niin laitellaan sitten uutta screenshottia =D
JuhaS14

ViestiKirjoittaja JuhaS14 » Ti Tammi 13, 2009 0:48

timore kirjoitti:Haluun tunnukset adsenseen ja td:hen, muuten en usko, että kukaan tienaa noin paljon!!!
Tossahan olis kohta niin paljon rahaa, ettei tarttisi muita töitä tehdä. Netistä oikeita tuloja, en usko... :|

Ihan kivastihan säkin tienasit - tosin sulla oli ihan staattisia laatusivustoja =D
JuhaS14

ViestiKirjoittaja timore » Ti Tammi 13, 2009 0:51

Tästä puuttuu vaan shekki ja sun naama sen taakse a'la shoemoney. :P
Käyttäjän avatar
timore

ViestiKirjoittaja JuhaS14 » Ti Tammi 13, 2009 0:51

timore kirjoitti:Tästä puuttuu vaan shekki ja sun naama sen taakse a'la shoemoney. :P

Emmä jaksa tommosii, tää on harrastus. Jos tekisi "tosissaan" niin varmaan nettois ihan vitusti, sen takia mä ihmettelen täällä esitettyjä väitteitä ettei blogeilla voi tienata =) Eikä ees tuu shekkejä =)

Kyl tol yhet kännit taas vetää Luxissa tai Apollossa poikain kanssa... =)
JuhaS14

ViestiKirjoittaja JuhaS14 » Ti Tammi 13, 2009 1:16

timore kirjoitti:Haluun tunnukset adsenseen ja td:hen, muuten en usko, että kukaan tienaa noin paljon!!!

Tuu kattoo ens kerralla kun käyt toimistolla =) Voin vilauttaa =)
JuhaS14

ViestiKirjoittaja JuhaS14 » Ti Tammi 13, 2009 1:22

Lähin tekee nyt matkailublogia et katotaan tuplaanko vai triplaanko noi tulot lähiviikkoina.
JuhaS14

ViestiKirjoittaja shovi » Ti Tammi 13, 2009 10:51

Haha, pitäisköhän laittaa itsekin vähän screenshottia TD:stä niin menis Juha hiljaseks ;o)

Mä en millään tavalla halua haukkua sun blogeja, mut kyllähän me kaikki tiedetään, että noi tuotot ei ole blogeista muuta kuin teknisessä mielessä. Jos sulla on pelikonsoliblogi ja teet samaan domainiin oman ländärin pikavipeille, ei kyllä voi puhua, että tuotot olis blogeista. Eikä myöskään lahjat.info ole blogi, vaikka se pyöriikin Wordpressillä.

Ja vaikka blogeilla ei voikkaan tehdä noin paljon rahaa suomessa, MFA-sivuilla voi. Pari hunttia päivässä on aika kevyttä kauraa TD+Adsense -yhdistelmällä. Tonneista en enää tiedä.

Onko muuten kulutusluotto.org jomman kumman, timoren tai Juhan?

PS. Juha sähän tiedät, että tossa sun screenshotissa ei ole se lopullinen tuotto, vaan siinä on mukana kaikki Approved ja pending statuksella olevat komissiot. Näin ollen siitä voi kadota vaikka 80%.
shovi

ViestiKirjoittaja JuhaS14 » Ti Tammi 13, 2009 12:09

shovi kirjoitti:Haha, pitäisköhän laittaa itsekin vähän screenshottia TD:stä niin menis Juha hiljaseks ;o)

Mä en millään tavalla halua haukkua sun blogeja, mut kyllähän me kaikki tiedetään, että noi tuotot ei ole blogeista muuta kuin teknisessä mielessä. Jos sulla on pelikonsoliblogi ja teet samaan domainiin oman ländärin pikavipeille, ei kyllä voi puhua, että tuotot olis blogeista. Eikä myöskään lahjat.info ole blogi, vaikka se pyöriikin Wordpressillä.

Ja vaikka blogeilla ei voikkaan tehdä noin paljon rahaa suomessa, MFA-sivuilla voi. Pari hunttia päivässä on aika kevyttä kauraa TD+Adsense -yhdistelmällä. Tonneista en enää tiedä.

Onko muuten kulutusluotto.org jomman kumman, timoren tai Juhan?

PS. Juha sähän tiedät, että tossa sun screenshotissa ei ole se lopullinen tuotto, vaan siinä on mukana kaikki Approved ja pending statuksella olevat komissiot. Näin ollen siitä voi kadota vaikka 80%.

Ko. sivut eivät ole noilla tileillä =) Tuossa oli tosiaan vaan muutamien "blogien" tuotot =) Kannattaa hajauttaa tilejä jos tekee enemmän ja vähemmän epäilyttävää, mulla on esim. 4 adsense-tiliä (osa tosin yritysten / perheenjäsenten nimissä) ja 2 tradedoubler-tiliä. :)

Juu, kyllä mä tiedostan sen, tosta oli jo päivän aikana tippunut noin 50% pois, siis silloin kun toi screenshotti oli otettu. Mut ottaen huomioon, että noin päivän hommalla sä saat parissa viikossa tommoiset tuotot aikaiseksi, niin en näkis että se on mitenkään mahdotonta myöskään ihan laatucontentilla, vaikkei se niin paljoa tuotakaan, kyllä mun "laatusivutkin" tuottaa ihan kohtalaisesti.

En mä saa huonoa omatuntoa siitä, että kirjoitan matkakohteista ihan päästä vedettyjä juttuja samoin kuin monesta muustakin aiheesta. Pointti on kuitenkin siinä, että kaikki mikä netissä on on totta =) Ja tolleen tekeminen on helppoa samalla kun joku vääntää sitä vitun laadukasta juttua 2 viikkoa niin mä teen siinä ajassa 4000 artikkelia, mitkä rankkaa vähintään yhtä hyvin hakukoneissa.

Katotaan nyt, koitan tässä parissa kuukaudessa rakennella tolle tilille semmosen konstruktion joka tuottaa sen maagisen tonnin päivässä.

Kulutusluotto ei oo mun, mä en pyri rankkaamaan MFA-sivuilla korvamerkityillä aloilla, vaan etin ihan muut nichet - sellaiset joissa te ette kilpaile =D
JuhaS14

ViestiKirjoittaja raisseli » Ke Tammi 14, 2009 11:48

Ootko tosissas tuon kommentin kanssa..? Jos omat tilini näyttäisi Juhan lukuja, niin huolestuisin sillä ei noilla perhettä elätetä. Kyllä niillä ketkä tekee tätä ammatikseen on nuo luvut toista luokkaa, tosin niistä vähennetään kulut (adwords yms.) ja verot.
raisseli

ViestiKirjoittaja JuhaS14 » Ke Tammi 14, 2009 12:28

raisseli kirjoitti:

Ootko tosissas tuon kommentin kanssa..? Jos omat tilini näyttäisi Juhan lukuja, niin huolestuisin sillä ei noilla perhettä elätetä. Kyllä niillä ketkä tekee tätä ammatikseen on nuo luvut toista luokkaa, tosin niistä vähennetään kulut (adwords yms.) ja verot.

Pitääkin olla, koska tuo tosiaan edusti muutamaa ihan hätäisesti blogia käytännössä nolla panostuksella.

Kyllä noi pitäisi vähintään nelinumeroisia olla päivässä helposti jos päivätyökseen tuota tekis.

Mut anyways, keskustelun aihe oli, että voiko blogeilla tehdä rahaa ja itse totesin että muutaman satasen saa per päivä helpostikin käytännössä nolla vaivalla. Ja kyllä ne tuotot mulla on ihan toista luokkaa noissa muissa sivuissa :)
JuhaS14

ViestiKirjoittaja timore » Ke Tammi 14, 2009 15:35

raisseli kirjoitti:

En ollut aivan tosissani, minkä voi huomata noista huutomerkeistä ja viestin tyylistä.

Ja juu-u, kirjoitin aivan samasta viestin tuonne "kuinka paljon on Paljon"-ketjuun.
Käyttäjän avatar
timore

EdellinenSeuraava

Paluu Muut mainokset ja mainostaminen