shovi kirjoitti:Haha, pitäisköhän laittaa itsekin vähän screenshottia TD:stä niin menis Juha hiljaseks ;o)
Mä en millään tavalla halua haukkua sun blogeja, mut kyllähän me kaikki tiedetään, että noi tuotot ei ole blogeista muuta kuin teknisessä mielessä. Jos sulla on pelikonsoliblogi ja teet samaan domainiin oman ländärin pikavipeille, ei kyllä voi puhua, että tuotot olis blogeista. Eikä myöskään lahjat.info ole blogi, vaikka se pyöriikin Wordpressillä.
Ja vaikka blogeilla ei voikkaan tehdä noin paljon rahaa suomessa, MFA-sivuilla voi. Pari hunttia päivässä on aika kevyttä kauraa TD+Adsense -yhdistelmällä. Tonneista en enää tiedä.
Onko muuten kulutusluotto.org jomman kumman, timoren tai Juhan?
PS. Juha sähän tiedät, että tossa sun screenshotissa ei ole se lopullinen tuotto, vaan siinä on mukana kaikki Approved ja pending statuksella olevat komissiot. Näin ollen siitä voi kadota vaikka 80%.
Ko. sivut eivät ole noilla tileillä =) Tuossa oli tosiaan vaan muutamien "blogien" tuotot =) Kannattaa hajauttaa tilejä jos tekee enemmän ja vähemmän epäilyttävää, mulla on esim. 4 adsense-tiliä (osa tosin yritysten / perheenjäsenten nimissä) ja 2 tradedoubler-tiliä.
Juu, kyllä mä tiedostan sen, tosta oli jo päivän aikana tippunut noin 50% pois, siis silloin kun toi screenshotti oli otettu. Mut ottaen huomioon, että noin päivän hommalla sä saat parissa viikossa tommoiset tuotot aikaiseksi, niin en näkis että se on mitenkään mahdotonta myöskään ihan laatucontentilla, vaikkei se niin paljoa tuotakaan, kyllä mun "laatusivutkin" tuottaa ihan kohtalaisesti.
En mä saa huonoa omatuntoa siitä, että kirjoitan matkakohteista ihan päästä vedettyjä juttuja samoin kuin monesta muustakin aiheesta. Pointti on kuitenkin siinä, että kaikki mikä netissä on on totta =) Ja tolleen tekeminen on helppoa samalla kun joku vääntää sitä vitun laadukasta juttua 2 viikkoa niin mä teen siinä ajassa 4000 artikkelia, mitkä rankkaa vähintään yhtä hyvin hakukoneissa.
Katotaan nyt, koitan tässä parissa kuukaudessa rakennella tolle tilille semmosen konstruktion joka tuottaa sen maagisen tonnin päivässä.
Kulutusluotto ei oo mun, mä en pyri rankkaamaan MFA-sivuilla korvamerkityillä aloilla, vaan etin ihan muut nichet - sellaiset joissa te ette kilpaile =D