Tilitoimistot jotka perillä AdSense:stä?

Yritysmuodot, verotus, kirjanpito jne.

Re: Tilitoimistot jotka perillä AdSense:stä?

ViestiKirjoittaja limm » Ma Touko 24, 2010 21:43

Osaako joku suositella pääkaupunkiseudulta mitään tilitoimistoja joka osaisi hoitaa fiksusti ja edullisesti affituloihin perustuvan yrityksen kirjanpidon?
limm

ViestiKirjoittaja mirtti » Ke Syys 28, 2011 12:01

Olen perustamassa toiminimeä. Osaisiko joku suositella Oulun seudulta asian osaavaa toimistoa?

Onko Tomppa:n mainitsema tilialakärppä edelleen hyvä, postauksesta näkyy olevan kuitenkin pari vuotta jo aikaa.

Minkäverran aloittelevan toiminimen tilitoimiston kustannukset ovat suunnilleen?
mirtti

ViestiKirjoittaja Tomppa » Ke Syys 28, 2011 12:32

Kyl ne vieläkin mulla on käytössä ja ihan tyytyväinen olen ollut.
Käyttäjän avatar
Tomppa

ViestiKirjoittaja dRD » Ke Syys 28, 2011 12:57

mirtti kirjoitti:Olen perustamassa toiminimeä. Osaisiko joku suositella Oulun seudulta asian osaavaa toimistoa?

Tilitoimisto A. Karppinen ollut meillä käytössä nyt viitisen vuotta. Hintatasosta en osaa sanoa, mutta hanskaavat hyvin meidän välillä hieman kryptisetkin talouskiemurat, dollaritilit, jne

Minkäverran aloittelevan toiminimen tilitoimiston kustannukset ovat suunnilleen?

Täysin eri alalta, mutta tuttu perusti tuossa vuosi takaperin palvelualan yrityksen Ouluun ja kustannukset on olleet vuositasolla noin tonnin luokkaa -- liput & laput kerran kuukaudessa, tilinpäätös, verotilin hanskaus, jne.
dRD

Edellinen

Paluu Yrityksen pyörittäminen