kirjoi + rosvosektori.net

Webmasterien keltainenpörssi. Verkkopalvelut, domainit, mutta myös esim kannettavasi. Asunnot voit myydä muualla!

kirjoi + rosvosektori.net

ViestiKirjoittaja Euro-Keke » Ma Tammi 16, 2012 19:36

-Edit-
Kirjat myyty!

Sitten...

Olis tämmönen domain kun rosvosektori.net. Maksoin itse tästä ja .orgista 350€! Kyseessä on erittäi suosittu domain, ja jotkut rillipäät on soitellut mulle että myisinkö tän domainin heille, mutta kun sanon että maksoin itse tästä 350€ niin ei oo kuuluunut sen jälkeen mitään. Ilmeisesti mun pitäisi antaa tää muutamalla kympillä pois?! :x

Niin ostaisko joku täältä ton domainin kun itsellä meni projektit uusiksi enkä tarvi tota enään? Olisko esim. 200€ hyvä hinta?
Euro-Keke

Re: kirjoi + rosvosektori.net

ViestiKirjoittaja ibeatyou » Ti Tammi 17, 2012 4:05

Ei millään pahalla mutta en kyllä ymmärrä mikä noissa domaineissa maksaa/miksi niiden arvo olisi noin suuri. Toki voi olla että en vain ymmärrä.. :shock:

Kun ei tota ainakaan erityisemmin affi kampiksissa voi hyödyntää..?
ibeatyou

ViestiKirjoittaja Euro-Keke » Ti Tammi 17, 2012 11:53

Joo no, you're breaking my balls, 100€ sitä alempaan hintaan en myy, pidän sen itsellä sitten jos vaikka keksisi käyttöä sille.
Euro-Keke

ViestiKirjoittaja kuopassa » Ke Tammi 18, 2012 2:04

Tuon osoitteen suosio saattaa selittyä The Pirate Bayn domaineihin kohdistuvalla bännillä.
Käyttäjän avatar
kuopassa

ViestiKirjoittaja Euro-Keke » Ti Tammi 24, 2012 21:06

Come on, 50€!

Voit esim. perustaa moottoripyöräkerhon Rosvosektori MC ja duunata sille nettisivut. Liiveihin tulisi pääkallon kuva jne..
Euro-Keke

Paluu Osta & Myy