Kirjoittaja shovi » Ma Maalis 10, 2008 12:18
Vituttaahan tässä. Eniten vituttaa vääntää ihan tyhjänpäiväisiä duuneja. Oon suunnitellut, että keskityn jatkossa vaan pk-sektorin yrityksiin niin hommat voisi sujua vähän paremmin. Massia ei tuu paskaakaan mutta aina kauhee vääntäminen.
Lisäks vituttaa se, että opetusministeriössä ei digata mun yhestä supermakeesta proggiksesta, josta tulis niin iso sulka hattuun että pää olis kymmenenkin vuoden päästä vielä täynnä kusta. Tuskin ne sitä voi kaataa, mutta varpaillaan joutuu olemaan.
EDIT: Ja sit vituttaa se, että kämppä on ihan hirveessä kunnossa. En oo vieläkään saanu itteeni niskasta kiinni ees sen vertaa että vähän siivoilis, eikä toi muijakaan oikeen siivousintoilija ole.
EDIT2: Ja sitten vituttaa se, että kusipäät eivät (paikkakunnasta riippuen) myy mulle Alkossa, kun ei ole esittää poliisin myöntämää henkkaria. Vittu, 13v penskat dokailee Alkon edessä kossua, mutta täysikäinen ihminen ei saa ostaa punkkupulloa. Kelakortti ei käy, vaikka siinä on kuva ja syntymäaika, mikä vittu siinä oikein mättää.
Viimeksi muokannut
shovi päivämäärä Ma Maalis 10, 2008 19:27, muokattu yhteensä 2 kertaa