sane kirjoitti:Näköjään jälleen kerran datamappi alhaalla - heittää 503 Service Temporarily Unavailable ainakin muunnin.com sivustolle, kieliversiot taas toimivat osittain - css ja javascript tiedostoja lukuunottamatta. Osaako joku hinnaltaan samatasoista (4 domainia, vuosikustannukset <80e), mutta laadukkaampaa suomalaista hotellia, jossa on myös mahdollisuus rajattomaan määrään domaineja?
HNInfo kirjoitti:Se kuitenkin antaa parempaa kuvaa asiakkaile palvelusta, jos kerrotaan miksi joku ei ole toiminut kuin se, ettei voida rehellisesti kertoa miksi homma ei pelannut.
goos kirjoitti:edullinenwebhotelli ja futuron sit päättivät yhdistyä... Puuhkis justkun pääsin futuronin huonosta palvelusta eroon niin nyt oon siellä taas. Tietokannassa tänään taas vaihteeks jotain ongelmaa. Onko kellään suositella palvelua joka olisi toiminut viimeset 3-4v ongelmitta ja on fiksun hintainen? tarvis 10-20 mysql kantaa ja saman verran domainpaikkoja.
JuhaS14 kirjoitti:goos kirjoitti:edullinenwebhotelli ja futuron sit päättivät yhdistyä... Puuhkis justkun pääsin futuronin huonosta palvelusta eroon niin nyt oon siellä taas. Tietokannassa tänään taas vaihteeks jotain ongelmaa. Onko kellään suositella palvelua joka olisi toiminut viimeset 3-4v ongelmitta ja on fiksun hintainen? tarvis 10-20 mysql kantaa ja saman verran domainpaikkoja.
http://www.kotisivut.com - virtuaalipalvelin lienee järkevin valinta sulle.
Voin skumppa- tai bissepalkalla conffata sulle sen =)
goos kirjoitti:JuhaS14 kirjoitti:goos kirjoitti:edullinenwebhotelli ja futuron sit päättivät yhdistyä... Puuhkis justkun pääsin futuronin huonosta palvelusta eroon niin nyt oon siellä taas. Tietokannassa tänään taas vaihteeks jotain ongelmaa. Onko kellään suositella palvelua joka olisi toiminut viimeset 3-4v ongelmitta ja on fiksun hintainen? tarvis 10-20 mysql kantaa ja saman verran domainpaikkoja.
http://www.kotisivut.com - virtuaalipalvelin lienee järkevin valinta sulle.
Voin skumppa- tai bissepalkalla conffata sulle sen =)
saako starwarssit soittaa omasta kännykästä?mutjoo, en haluis vps:ää ku oon servereita 6v työkseni conffannu ja ylläpitäny ja ei vaan nappaa koskee niihin enään. Webhotellit on siitä mukavia että joku muu hoitaa päivitykset, conffaukset ja muun nakkiduunin.
goos kirjoitti:päädyin sitten ottaa zonerilta tärkeimmälle domainille hostauksen katotaan miten käy. Ehkä sit ens vuonna ylläpidetty vps ku oon rahoissani. (joku vois esim palkata mut webbiapinaks kesän aikana)
mannerv kirjoitti:goos kirjoitti:päädyin sitten ottaa zonerilta tärkeimmälle domainille hostauksen katotaan miten käy. Ehkä sit ens vuonna ylläpidetty vps ku oon rahoissani. (joku vois esim palkata mut webbiapinaks kesän aikana)
Toistaiseksi noi on toiminut ihan jees. Mulla on tuolta nyt... öö... viisi webbihotelliaOlen kanssa ajatellut, että jossain vaiheessa otan virtuaalipalvelimen... No, ehkä sitten kun on 20 webbihotellia voisi harkita.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa