Onko muilla huonoja kokemuksia hosting-yhtiöistä?
2K kirjoitti:Oman kokemuksen mukaan hosting-business on tuuripeliä, jossa hyväkin hosti voi muuttua vuoden varrella huonoksi, ja toisinpäin (ja jotkin palveluntarjoajat ovat kuin jojo).
Anda kirjoitti:Futuron. Viiden päivän katkoksia, asiakaspalvelu töykeää ja hidasta. Tämän kokeilusta on kyllä jo aikaa, luurasin silloin toisen ihmisen sivutilassa (joka oli Futuronilta). Harkitsin itsekin siirtymistä Futuronille, siksi olin yhteydessä asiakaspalveluun. No, se tilaus jäi tekemättä. Eipä ole paljon tämäkään parantunut vuosien varrella, ainakaan sen perusteella, mitä olen keskustelupalstoilta lukenut.
Välttäkää noita kolmea kuin ruttoa.
Anda kirjoitti:Futuron. Viiden päivän katkoksia, asiakaspalvelu töykeää ja hidasta. Tämän kokeilusta on kyllä jo aikaa, luurasin silloin toisen ihmisen sivutilassa (joka oli Futuronilta). Harkitsin itsekin siirtymistä Futuronille, siksi olin yhteydessä asiakaspalveluun. No, se tilaus jäi tekemättä. Eipä ole paljon tämäkään parantunut vuosien varrella, ainakaan sen perusteella, mitä olen keskustelupalstoilta lukenut.
Välttäkää noita kolmea kuin ruttoa.
Matti kirjoitti: Välttäkää noita kolmea kuin ruttoa.
Itsekin suosittelen välttämään Futuronia viimeiseen asti. Useita huonoja kokemuksia niin omasta kuin asiakkaideni puolesta. En nyt lähde tarkemmin ruotimaan, mutta ihmeellistä toimintaa on tullut haivaittua. Monesti vielä ainakin omasta mielestäni melko epäeettistä.
Sellaisen vinkin annan, että älkää hyvät ihmiset tilatko mitään uniikkeja ja arvokkaita domainnimiä Futuronilta. Tästä on erittäin huonot kokemukset ja asia on edelleen auki ja yritän sitä parhaani mukaan selvitellä. Itseäni ainakin hieman epäilyttää, jos tilaan firmalta hyvän domainin ja samana päivänä yritys on itse rekisteröinyt sen itselleen ja saan ilmoituksen, ettei domain ole rekisteröitävissä.
Halpa se on, mutta hyvä mahtuu harvoin tuon sanan kanssa samaan lauseeseen.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa