Perusjutut pitäisi olla jokseenkin kunnossa. Olen valinnut aiheet omien kiinnostuksien lisäksi hakumäärien perusteella. Meta descriptionit ja titlet pitäisi olla kunnossa (tosin artikkelista poimittuja). H1-tagit on myös. Ikääkin sivuilla taitaa olla jo jokunen vuosi.
Koen vaikeimmaksi linkkien keräämisen. Ainoa hyvä linkki jonka olen omalla työllä onnistunut saamaan on Makupalat-hakemiston linkki. Muuten jos selailen Tokio-aiheisia sivuja, näyttää niiltä linkin saaminen varsin vaikealta. Muut sivut kun ovat melko kovia auktoriteetteja, esim. Finnairilta, Japanin Suurlähetystöltä tai Tokion hallinnolta tuskin linkkejä heruu, ellen sitten itse olisi kaksoisagenttina töissä kyseisissä paikoissa. Monet "Tokio-aiheiset" sivut myös käsittelevät oikeasti saksalaista Tokio Hotel -bändiä, joten ei niiltäkään kovin luontevaa linkkiä saa.
Saan nyt eniten vierailuja Tokio-hakusanalla. Enää ykkössijaa varaamassa on Wikipedia, mutta sitä en taida päihittää, joten lienee parempi keskittyä muihin termeihin. Yleisesti "Japani"-aiheisia juttuja en ole juuri vielä kirjoitellut, se voisi olla yksi mahdollinen jatkosuunta.