Hävetkää!
http://hpguru.net/pikavippivertailusivustot-helvettiin/
Voi helvetin seinä taas kuinka päivä voi alkaa...
pikavippivertailu.info mikä vitun uusi vertailu tämä muka on? Minä sanon sen: se on pelkkä kusetus. Millä tavalla tuolla edes vertaillaan mitään - ei niin mitenkään! Samaa sorttia vippia.info, googlepages ja kymmenet wordpress ja blogger kurapaskablogit.
Käy varmaan yksinkertaisemmin jos linkkaan kurasivujen kehtoon eli tänne.
JuhaS14 kirjoitti:Mä en vertaileMut ihan vittuillakseni voisin tehdä tajunnan räjäyttävän pikavippivertailun

Tomppa kirjoitti:JuhaS14 kirjoitti:Mä en vertaileMut ihan vittuillakseni voisin tehdä tajunnan räjäyttävän pikavippivertailun
Uskon, sun saittis on muutenkin niin räjähtäneen näkösiä![]()
![]()
JuhaS14 kirjoitti:Tomppa kirjoitti:JuhaS14 kirjoitti:Mä en vertaileMut ihan vittuillakseni voisin tehdä tajunnan räjäyttävän pikavippivertailun
Uskon, sun saittis on muutenkin niin räjähtäneen näkösiä![]()
![]()
Nää, mä teen vaik .txt -tiedostol enemmän liidei kun koko muu porukka yhteensäTosimies ei tartte kun .vi -editorin et vie 10-0

hpguru kirjoitti:No kerrohan kuinka moni käy juuri SINUN pikavippivertailussa, kun niitä on helvetti tuhansia muutenkin ja uusia tykitetään varmaan joka päivä??? Kysyn vaan!
hpguru kirjoitti:Itse asias tuo onkin perseestä, kun ette vaivaudu edes päivittämään paskanne.
Mä en periaatteestakaan perusta uutta pikavippivertailua. Enenenen!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa