"Seminaariristeily"

Yleistä keskustele hakukoneoptimoinnista.

"Seminaariristeily"

ViestiKirjoittaja JuhaS14 » Ma Huhti 20, 2009 11:19

Noniin, josko nyt lämpättäisiin aihetta:

Kiinnostaisko jengiä semmoinen vakavahenkinen seminaariristeily? Jos otettais helvetin iso vene ja lähettäis risteilee? Ehkä jopa 48h? Joten miten olis jos vaihdettais välillä valuuttaa?
JuhaS14

Re: "Seminaariristeily"

ViestiKirjoittaja moleskine » Ma Huhti 20, 2009 11:44

Kuulostaa hauskalta :-)

Nopeasti tulee mieleen, että ajan pudottaminen esim. 24 h tienoille saattaisi nostaa (etenkin perheellisten) osallistumisprosenttia.

Mutta siis kaikenkaikkiaan kannattettava idea!
moleskine

ViestiKirjoittaja Elmo » Ma Huhti 20, 2009 18:09

Viikko kuullostais paremmalta. Ei päivässä tai parissakaan mitään vikaa.

Kerro Juha lisää ideastas.
Käyttäjän avatar
Elmo

ViestiKirjoittaja timore » Ma Huhti 20, 2009 22:12

Kuulostaa hyvältä. Jos sais jonkun oikeen setin, eli vaikka kuusi puolen tunnin presistä, niin voisi saada enemmän kiinnostuneita mukaan.
Käyttäjän avatar
timore

ViestiKirjoittaja Jani » Ma Huhti 20, 2009 22:15

Kyllä mä oon kanssa mukana risteilyllä. Ehkä toi yksi yö olis kuitenkin ihan tarpeeks... :)
Jani

ViestiKirjoittaja shovi » Ma Huhti 20, 2009 22:29

Vaikuttaa vaaralliselta, mutta mukana ollaan. Juha, voisitko jo tässä vaiheessa soitella alan firmoihin ja kysellä, kiinnostaisiko kustantaa ;)
shovi

ViestiKirjoittaja miika » Ma Huhti 20, 2009 23:25

Moi

Kuulostaa hauskalta. Omalta osaltani täytyy kuitenkin heti sanoa, että irroittautuminen risteilylle vielä tänä keväänä saattaa olla (aikataulun takia) vähän tiukkaa..

Joo, sisältö on kingi, myös miiteissä.

Miika
miika

ViestiKirjoittaja ElToro » Ti Huhti 21, 2009 15:15

Hyvät esitykset kyllä kiinnostaisivat, mutta risteilylle ei oikein taida olla mahdollisuuksia...
ElToro

ViestiKirjoittaja JuhaS14 » Ti Huhti 21, 2009 20:02

netmommy kirjoitti:Söderholmilla on kyllä ihan omat markkinointikeinonsa, on tässä viime viikkoina todettu. Ei voi muuta kun hihitellä itsekseen niin sentäs halutut osallistujat saavat touhulla osallistua ilman että pahanilmanlintu jurputtaisi miksei nää vetonaulat toimi kaikille. :wink: Jåå, hauskaa risteilyä. :)

Riittää kun enemmistöön toimii :) Kaikkia ei kuitenkaan saa koskaan ostamaan, silloin kannattaa keskittyä siihen että saa sen enemmistön ostamaan. Toivottavasti säkin ymmärrät joskus tämän markkinoinnin perusasian :)

Mut kerro toki miksei suhun iske? =) Siksikö ettei olla absolutisteja? =) On siellä joukossa absolutistejakin ollut ja ihan hyvin ovat käsittääkseni tulleet toimeen. Kyllä mä tiedän mikä suhunkin toimii, ei ole vaan syytä ollut vetää oikeista naruista :)

Miten olisi vetonaulana: Kuinka teet kuukaudessa 10.000€ rahaa 15 minuutin kuukausittaisella duunilla -esitys?
JuhaS14

ViestiKirjoittaja JuhaS14 » Ti Huhti 21, 2009 20:13

Tälleen pitää duunaa vissiin:

http://www.youtube.com/watch?v=oGE-f1s9XMc
JuhaS14

ViestiKirjoittaja Elmo » Ti Huhti 21, 2009 21:25

JuhaS14 kirjoitti:Tälleen pitää duunaa vissiin:

http://www.youtube.com/watch?v=oGE-f1s9XMc

Ilmota kun soitat paatin niin lähen skootterilla tuleen täältä Tampereelta.

Aihe (yhdelle) esitelmälles on iha jees, koska en usko siihen.
Käyttäjän avatar
Elmo

ViestiKirjoittaja JuhaS14 » Ke Huhti 22, 2009 14:22

netmommy kirjoitti:
JuhaS14 kirjoitti:Riittää kun enemmistöön toimii :) Kaikkia ei kuitenkaan saa koskaan ostamaan, silloin kannattaa keskittyä siihen että saa sen enemmistön ostamaan. Toivottavasti säkin ymmärrät joskus tämän markkinoinnin perusasian :)

Mut kerro toki miksei suhun iske? =) Siksikö ettei olla absolutisteja? =) On siellä joukossa absolutistejakin ollut ja ihan hyvin ovat käsittääkseni tulleet toimeen. Kyllä mä tiedän mikä suhunkin toimii, ei ole vaan syytä ollut vetää oikeista naruista :)

Miten olisi vetonaulana: Kuinka teet kuukaudessa 10.000€ rahaa 15 minuutin kuukausittaisella duunilla -esitys?

Niin niin, long tailia ei kannata huomioida jos ei siitä ole edes mitään hyötyä. Kyl mä ymmärrän.

Muhun ei iske nää menot ja meiningit kun mä haluun vaan tehä kivaa duunia ja pitää elämäni ihan tavallisilla raiteilla. Haluun vaan tietoa ja taitoa ilman viihdykkeitä, tylsää elämää?! Olishan se ehkä erikoista jos mua kiinnostaisi ihan tolkuttomasti jonkun missin jutut, kassatädin numerot tai Snoobin saunat. Mut jos sulla on tarjota helppo ja rehellinen keino päästä taloveloista eroon 1 päivässä niin se vois upota. :D

Mul on helppo ja rehellisii keinoi vaikka mihin. Mut ei kai kaiken tartte olla aina niin vakavaa? Ketään miitissä käynnyt ei ole varmaan poistunut tyhjin käsin. Eli tietoa ja taitoa on tarjolla - paljon. Sen voi myös tehdä silleen ettei itsellä ole kivaa, jos se on nyt kivempi tapa oppia. Sadomasokistit tekevät ilmeisesti tuota ihan samaa? :D
JuhaS14

ViestiKirjoittaja goos » Ke Huhti 22, 2009 17:26

netmommy kirjoitti:netmommy eli Mrs. SEO - hakukoneoptimointia agitoimisen ja sadomasokismin keinoin. Siinäpä titteli. :shock: Joo, ei kaikki ole niin vakavaa. :lol:

hauskaa että kaikki threadit mihin vastaat ajautuu samalle polulle...
goos

ViestiKirjoittaja ukkop » Ke Huhti 22, 2009 19:09

netmommy kirjoitti:^unohda se ihmeessä, mulla ei ollut juuri mitään mielessä, kommentoinpahan vaan sanamuotoihin ja kysymyksiin. Ihan yhtä hyvin olisi voinut olla joku kolmas osapuoli kyseessä. Mun pointti oli, että saa kai sitä hihittää jos joku perustaa itselleen Fun Clubin, järjestää ammattilaisten tapahtumaan missin paikalle jne? Ei mulla ollut tarkoitus kerätä minkäänlaista julkisuutta, lähinnä tätä Söderholm-julkisuusilmiötä puin joka ilmenee ekasta viestistäni. Älä sinäkään ota niin tosissaan. Jep, ja jotta säästytään muilta kommenteilta niin poistan koko viestini.

Aprillipilat voinee jättää omaan arvoonsa?

Seminaariristeily kuulostaa ihan hauskalta ilmankin niitä seminaareja, tietysti sinne voisi kehittää jotain workshoppia tms. yhteisöllistä hommaakin (ehkäpä optimointiworkshop ei olisi se juttu) mutta näin niinkun ajatuksen tasolla ehkäpä jalostettavissa?
ukkop

ViestiKirjoittaja dillon » Ke Huhti 22, 2009 19:35

netmommy kirjoitti:Mun pointti oli, että saa kai sitä hihittää jos joku perustaa itselleen Fun Clubin, järjestää ammattilaisten tapahtumaan missin paikalle jne?

Saa hihittää, mutta hihittelisit sitten ihan hiljaa yksinäsi. Niin mäkin hihittelen näille sun jutuille.

netmommy kirjoitti:Aika surkee fiilis jäi sitten tästäkin keskustelusta, harmi. :(

Mistäköhän johtuu...

Pahoittelut kaikille off-topicista.
dillon

Seuraava

Paluu Yleistä hakukoneoptimoinnista