Tunturimedia.fi | Graafista suunnittelua edullisesti

Esittele verkkopalvelusi. Kaikki hyvät konseptit ja ideat tänne. Ja huonot?

Re: Tunturimedia.fi | Graafista suunnittelua edullisesti

ViestiKirjoittaja Peetra » Pe Marras 04, 2011 22:21

Sivustolla näkyy
Copyright 2011-2012

Hienoa kerrassaan, tietää että on katse tulevaisuuteen! :D

Toi graafinen toteutus kuvien osalta mulla on hurjan heikko, vaikka muuten olen tehnyt kaikenlaista nettisuuunnittelua. Osaatko antaa mitään esimerkkejä kuvien hinnoista. Jos osaan kertoa todella tarkasti millainen kuva tarvitsen ja ehkä GIMPillä tai piirtäen jopa tehdä luonnoksen? :o

Cherrypie!
// Peetra.
Käyttäjän avatar
Peetra

ViestiKirjoittaja carter » Pe Marras 04, 2011 22:56

Hienoa kerrassaan, tietää että on katse tulevaisuuteen! :D

Heh, kohtahan on jo 2012, onpahan jo etukäteen tuolla :wink:

Toi graafinen toteutus kuvien osalta mulla on hurjan heikko, vaikka muuten olen tehnyt kaikenlaista nettisuuunnittelua. Osaatko antaa mitään esimerkkejä kuvien hinnoista. Jos osaan kertoa todella tarkasti millainen kuva tarvitsen ja ehkä GIMPillä tai piirtäen jopa tehdä luonnoksen?

Laitatko lisätietoa mulle mailiin samu.aaltonen at tunturimedia.fi, niin katsotaan mitä voidaan tehdä. Kuvien/Grafiikan hinnat vaihtelevat riippuen siitä minkälaista toteutusta haetaan.
carter

ViestiKirjoittaja ibeatyou » Ke Heinä 04, 2012 16:23

Helmikuussa kyselin yhtä projektia ja sanoivat että onnistuu, antoivat hinta-arvion jne.

Tämä projekti ei koskaan valmistunut vaan sanottiin että on ollut kiireitä muiden töiden kanssa ja lupaavat aloittaa tämän ihan juuri. Viimeisiin sähköposteihin eivät ole vastanneet ollenkaan.
ibeatyou

ViestiKirjoittaja ibeatyou » Ke Heinä 04, 2012 23:39

Lisätään nyt sen verran että kyseessä oli aika monimutkainen projekti ja voin kuitenkin suositella Tunturimediaa muille, laatu on ollut hyvää toisessa projektissa ja hinnat ovat erittäin kilpailukykyiset.
ibeatyou

ViestiKirjoittaja Tomppa » To Heinä 05, 2012 1:57

Mitä vittua sä oikeen selität? Jos työ otetaan vastaan niin se tehdään, vaikka aikatauluista jäätäisiinkiin jälkeen sovitusta. Tällöin konsultoidaan ja pahoitellaan/hyvitellään asiakkaan suunnalle. Se et duuni jätetään kokonaan tekemättä ja asiakkaan kontaktit pistetään samantien ö-mappiin, kielii jotain firman toiminnasta. Eri asia jos ette tehneetkään sopparia, vaan kyse oli pelkästään tosiaankin alustavasta kyselystä eikä jo sovitusta hommasta. Kummin on? Helkkarin hämmentävää kun viestissä annat negatiivista palautetta, mutta heti seuraavassa parin tunnin jälkeen suositteletkin firmaa muille?
Käyttäjän avatar
Tomppa

ViestiKirjoittaja ibeatyou » To Heinä 05, 2012 2:59

Tomppa kirjoitti:Mitä vittua sä oikeen selität? Jos työ otetaan vastaan niin se tehdään, vaikka aikatauluista jäätäisiinkiin jälkeen sovitusta. Tällöin konsultoidaan ja pahoitellaan/hyvitellään asiakkaan suunnalle. Se et duuni jätetään kokonaan tekemättä ja asiakkaan kontaktit pistetään samantien ö-mappiin, kielii jotain firman toiminnasta. Eri asia jos ette tehneetkään sopparia, vaan kyse oli pelkästään tosiaankin alustavasta kyselystä eikä jo sovitusta hommasta. Kummin on? Helkkarin hämmentävää kun viestissä annat negatiivista palautetta, mutta heti seuraavassa parin tunnin jälkeen suositteletkin firmaa muille?

Joo toi projekti meni ihan vituiksi. Kirjallista sopimusta ei tehty mutta kyllä meillä käsittääkseni sopimus oli jo.

Sain (jos haluan) seuraavan pienen projektin/skiptin tekemisen ilmaiseksi noilta hyvitykseksi tästä.
ibeatyou

ViestiKirjoittaja ibeatyou » Su Heinä 15, 2012 6:45

Joojoo, paskaa toi olikin. Huomas ton mun postin täällä ja heti lähetteli kovat pahoittelut mutta sen jälkeen ei vastaa mihinkään maileihin. Paska mikä paska. En suosittele.
ibeatyou

Edellinen

Paluu Verkkopalveluita