Noviisi janoaa tietoa!

TD, eli juttua TradeDoublerista.

Noviisi janoaa tietoa!

ViestiKirjoittaja Jimena » Pe Helmi 12, 2010 21:07

Noniin. Muutamia viikkoja olen pyöritellyt ajatusta lisätienestin ansaitsemista osa-aikaisen tilitoimistotyön ohelle.

Kaipaisin vain pientä opastusta asiaan. Miten voisin ansaita pientä lisätienestiä mainostamalla? Mihin kannattaa liittyä, ja miten mainostaminen käytännössä tapahtuu? Intoa on oppia, mutta aloittaminen on vaikeaa, kun tietoa ei oikein ole.

Jos joku voi pitää pienenpienen "internet-mainostaminen for dummies" -luennon :oops:
Jimena

Re: Noviisi janoaa tietoa!

ViestiKirjoittaja goos » La Helmi 13, 2010 0:32

En halua nyt torpata hienoa innostusta mutta:

helpoiten tienaisit varmaan lisätiennestiä pitämällä kirjanpitoa forumin aktiiveille.

Paljonko veloitat? Mulla ainaki olisi tarvetta. YV tavoittaa
goos

ViestiKirjoittaja micfire » La Helmi 13, 2010 10:38

Jimena kirjoitti:Jos joku voi pitää pienenpienen "internet-mainostaminen for dummies" -luennon :oops:

Aja liikennettä ostamalla/hakukoneoptimoimalla saittiasi/joku muu keino kumppanin tarjoukseen ja pidä huolta että tulot ylittää kulut.

Se on oikeasti noin simppeliä. Se on sitten jokaisen affin oma asia miten ja mistä tuon liikenteen hoitaa ja oikeasti toimivista tavoista harvemmin huudellaan koska se tarkoittaa vähemmän rahaa itselle.
Käyttäjän avatar
micfire

ViestiKirjoittaja vns » La Helmi 13, 2010 12:10

micfire kirjoitti:
Jimena kirjoitti:Jos joku voi pitää pienenpienen "internet-mainostaminen for dummies" -luennon :oops:

Aja liikennettä ostamalla/hakukoneoptimoimalla saittiasi/joku muu keino kumppanin tarjoukseen ja pidä huolta että tulot ylittää kulut.

Se on oikeasti noin simppeliä. Se on sitten jokaisen affin oma asia miten ja mistä tuon liikenteen hoitaa ja oikeasti toimivista tavoista harvemmin huudellaan koska se tarkoittaa vähemmän rahaa itselle.

Enpä olis paremmin voinut sanoa.

Tietty yks tapa on perustaa riittävän suosittu saitti, jolle maksetaan näyttöpohjasesta ja -kontekstimainonnasta yms. Mutta Suomessa se ei ole mikään läpihuutojuttu.
Käyttäjän avatar
vns

ViestiKirjoittaja mannerv » La Helmi 13, 2010 14:42

Seksikkäät ihmiset aloittavat Internet-markkinoinnin opiskelun täältä: http://www.markusossi.fi/6-tapaa-tehda-rahaa-internetissa/

Antamani linkki on ilmainen vain rajoitetun ajan, joten toimi nopeasti! Sivuston kirjoittaja on École supérieure de commerce de Reims:ssä brändijohtamista opiskellut 31-vuotias kauppatieteiden maisteri ja suomen ensimmäinen ammattibloggaaja.

Kuva

Sivuston lukijat ovat kommentoineet sivustoa mm. seuraavasti:
    "Tämä sivustohan on aivan uskomaton! En voi ymmärtää, että jaat tätä tietoa ilmaiseksi!" Tanja-Leena Martikainen, 35 v., Espoo
    "Käsittämättömän hyvä sivusto. En tiennyt Internet-markkinoinnista mitään, mutta vinkkiesi avulla ansaitsin ensimmäisen kahden viikon aikana Google AdSense-mainoksilla 382,31 €. Olet kuningas!" Harri Kivistö, 21 v., Parikkala

Klikkaa siis itsesi tälle sivustolle heti, ennen kuin sen sisältö muuttuu maksulliseksi:

http://www.markusossi.fi/6-tapaa-tehda-rahaa-internetissa/

Kuva

(Sisältö ei välttämättä muutu maksulliseksi koskaan. Tarjouksessa on rajoituksia. Tarkasta aina tarjousehdot. Kuvassa esiintyvä henkilö ei ole sivuston ylläpitäjä. Tietojasi voidaan käyttää suoramarkkinointitarkoituksissa. Sivuston lukijoiden esittämät kommentit ovat keksittyjä. Ja kyllä, tämä viesti on vitsi... D'oh.)
Viimeksi muokannut mannerv päivämäärä La Helmi 13, 2010 20:24, muokattu yhteensä 2 kertaa
mannerv

ViestiKirjoittaja tee1 » La Helmi 13, 2010 15:29

Markus, lopeta hyvä mies sen Shoemoneyn lukeminen ennenkuin on myöhäistä :D
tee1

ViestiKirjoittaja mannerv » La Helmi 13, 2010 15:41

tee1 kirjoitti:Markus, lopeta hyvä mies sen Shoemoneyn lukeminen ennenkuin on myöhäistä :D

Klikkikonversio 99 % :twisted:
mannerv

ViestiKirjoittaja limm » La Helmi 13, 2010 16:26

Suosittelisin että perustat tohon sun tiliduuniis perustuvan asiallisen blogin jota voit työajallakin hyvin perustein päivitellä :)
limm

ViestiKirjoittaja micfire » La Helmi 13, 2010 16:45

Shoemoney.. haha.. lollero :D Toivottavasti kukaan nyt ei haksahtanut tosissaan :D
Käyttäjän avatar
micfire

ViestiKirjoittaja Jimena » Su Helmi 14, 2010 18:16

Kiitoksia hyvistä ja asiallisista vastauksista!

Olen aloittamassa internet-markkinoinnin eräälle pienelle verkkokauppa yrittäjälle, provikalla, ja mietinkin, että onkohan tälläiseen enemmänkin tarvetta Suomessa? Minä olisin kiinnostunut tekemään moista markinointia enemmänkin, pienellä korvauksella. :)

Blogin kirjoittamista olen myös miettinyt. Aihe on ihan vähän hakusessa vielä, mutta joninlainen lifestyle -blogi se voisi olla. Ei kuitenkaan mikään muoti&kauneus, koska niitä on pilvinpimein. Ja sitten liittyä tuohon TradeDoubleriin.
Jimena

ViestiKirjoittaja Jimena » Su Helmi 14, 2010 20:34

Heh, rupesi naurattamaan kun lueskelin että monet tienaa nelinumeroisia summia näillä ja ite olisin varsin ilonen parista sadasta ylimääräisestä eurosta :mrgreen: Mut mä e vaan yksinkertaisesti oikein tajua tätä systeemiä.

Nyt voi tulla tyhmiä kysymyksiä, joten jos ärsyttää niin skipatkaa! :)

Jos mä perustan blogin, vaikka blogimaa.comiin, niin voinko sen kanssa rekkautua TD:iin ja mainostaa? Olen myös miettinyt pienimuotoista verkkokaupan pyörittämistä, mutta se olisi todellakin tosi pienimuotoista, eikä vielä ajankohtaista.
Jimena

ViestiKirjoittaja goos » Su Helmi 14, 2010 20:46

Jimena kirjoitti:Heh, rupesi naurattamaan kun lueskelin että monet tienaa nelinumeroisia summia näillä ja ite olisin varsin ilonen parista sadasta ylimääräisestä eurosta :mrgreen: Mut mä e vaan yksinkertaisesti oikein tajua tätä systeemiä.

Nyt voi tulla tyhmiä kysymyksiä, joten jos ärsyttää niin skipatkaa! :)

Jos mä perustan blogin, vaikka blogimaa.comiin, niin voinko sen kanssa rekkautua TD:iin ja mainostaa? Olen myös miettinyt pienimuotoista verkkokaupan pyörittämistä, mutta se olisi todellakin tosi pienimuotoista, eikä vielä ajankohtaista.

parinsadan euron kk tulot vaatii jo työtä, ei se tule tuosta vaan. Kahvirahoja saat sillä omalla blogilla ja pienimuotoisella verkkokaupalla et luultavasti pääse edes tuntiliksoille. Töitä tämäkin on ja ei se helpolla raha tule. 4 numeroisia tuloja tekee lähinä ne jotka tekevät tätä leipätyökseen.

Paras idea tähän mennessä olisi kirjanpitoon suuntautunu blogi missä olisi oikeesti faktaa tietyistä asioista. Kysymyksiähän aiheesta on vaikka kuinka mutta harvassa on laadukkaat vastaukset missä on faktaa näyttää että asia on näin.
goos

ViestiKirjoittaja ukkop » Su Helmi 14, 2010 20:58

goos kirjoitti:Paras idea tähän mennessä olisi kirjanpitoon suuntautunu blogi missä olisi oikeesti faktaa tietyistä asioista. Kysymyksiähän aiheesta on vaikka kuinka mutta harvassa on laadukkaat vastaukset missä on faktaa näyttää että asia on näin.

Ja tähän kysy & vastaa-palsta jonka ohessa mikromaksumahdollisuus / lahjoitusnappula ... ?
ukkop

ViestiKirjoittaja Jimena » Su Helmi 14, 2010 21:01

Joo totta. Ei missään nimessä ollut tarkoitus ajatella että tällä pääsis jotenkin helpolla :)

Joo, eipä huono idea tuo kirjanpitoon liittyvä foorumi. Se olisi itsellekkin hyvä, koska siinä oppisin itsekin samalla. Olen kuitenkin uusi taloushallinnon alalla joten siksikin kiinnostaisi oppia enemmän. Ja oppiminen on parhaimmillaan, ainakin minulla, kun pääsen tutkimaan ja kirjoittamaan asioista. Joten kiitos vaan neuvosta ;)

Miten tuo itse rahan tienaaminen sitten.. Se tapahtunee silti näillä mainoksilla, eikö vain? Mihin blogi olisi kaikista paras perustaa? Mikä on paras?

Niin, ja jos jollain on tosiaan jotain pienimuotoista hommaa tarjolla, niin saa laittaa vaikka yv:tä, tai voin laittaa henkkoht. sähköpostin osoitteen! :) Kiinnostaa kyllä. Taitoja mihinkään tilinpäätökseen minulla ei valitettavasti vielä ole, mutta juoksevaa kirjanitoa ole kyllä tehnyt.
Jimena

ViestiKirjoittaja Jimena » Su Helmi 14, 2010 22:43

Lisäkysymys: Voiko keskustelupalstan perustaa ja sitä kautta mainostaa ja liittyä TD:iin?
Jimena

Seuraava

Paluu TradeDoubler